۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ۱۰:۳۱
کد خبر: ۲۸۱۷۸

به گزارش عطنا به نقل از ایسنا، دکتر فرزین تقی‌زاده در مورد نحوه رتبه‌بندی خوابگاه‌های دولتی توضیح داد: به طور کلی 9 منطقه آموزشی در سطح کشور وجود دارد که صندوق رفاه دبیران هر منطقه را دعوت کرده و به آنها آموزش‌های لازم برای بررسی شاخص‌ها را ارائه کرد. همچنین کارشناسان خود را به دانشگاه‌ها و خوابگاه‌ها اعزام کرد تا آنها شرایط هر خوابگاه را بررسی کنند.


وی از تدوین کتابچه درجه بندی خوابگاه‌های دانشجویی تا پایان بهمن ماه خبر داد و افزود:تا کنون همه خوابگاه‌های دانشجویی واقع در شهرستان‌ها بررسی شده‌اند و تنها چند خوابگاه در تهران هنوز مورد بررسی قرار نگرفته‌اند، پس از بررسی همه خوابگاه‌های سراسر کشور، اطلاعات خوابگاه‌ها در کتابچه ای جمع آوری شده و این کتابچه تا پایان بهمن‌ماه منتشر می‌شود و از سال آینده نرخ اجاره بهای خوابگاه های دانشجویی بر اساس درجه بندی خوابگاه ها است. در حال حاضر کار اعزام کارشناس و اخذ آمار اتمام یافته و اطلاعات به دست آمده در حال تحلیل است.


معاون تسهیلات دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با بیان اینکه خوابگاه‌ها بر اساس 52 شاخص درجه‌بندی شده اند،گفت:با اجرای رتبه‌بندی خوابگاه‌های دانشجویی آنها هم مانند هتل‌هایی که ستاره دارند، در 5 کلاس طبقه‌بندی خواهند شد و نرخ خوابگاه هم براساس، امکانات آن، نوع شهر و رتبه‌ای که دارد، تعیین می‌شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار