۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ۰۹:۵۷
کد خبر: ۲۸۰۶۹

به گزارش عطنا و به نقل از ایسنا، دکتر مجتبی شریعتی‌نیاسر با بیان این مطلب افزود: برقراری ارتباط مفید و راهبردی در راستای رشد آموزش عالی کشور و همچنین تعامل هوشمند با کشورهای هدف که نیازمند کمک‌های علمی ایران هستند، از اهم اهداف ماست که خوشبختانه زمینه اجرای آن فراهم شده است.


1425464773638_HEMMAT KHAHI-8
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران ادامه داد: پس از لغو تحریم‌ها علاوه براینکه توانمندی‌های دانشمندان و مراکز علمی ما در دنیا به‌خوبی شناسانده خواهد شد، از شخصیت‌های برجسته علمی جهان در راستای اعتلای آموزش عالی استفاده خواهیم کرد.
وی گفت: البته استفاده از این فرصت مستلزم زمینه‌سازی و برنامه‌ریزی است و به همین منظور با کشورهای مختلفی در زمینه‌های گوناگون تفاهم‌نامه‌هایی را منعقد کردیم و امیدواریم به‌زودی این تفاهم‌نامه به قراردادهای کاری و اجرایی تبدیل شوند تا عملاً وارد همکاری‌های سازمان‌یافته و بلندمدت با کشورهای پیشرفته شویم.
به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر شریعتی نیاسر در ادامه به پول‌های بلوکه‌شده در زمان تحریم اشاره کرد و افزود: بخشی از اعتبارات کشور در دوره تحریم‌ها بلوکه شدند که امیدواریم با آزاد شدن این اعتبارات، بخش قابل توجهی از آن به حوزه آموزش و پژوهش کشور اختصاص یابد و مشکلات مالی آموزش عالی برطرف گردد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار