۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ۰۹:۰۱
کد خبر: ۲۸۰۴۵
Garakani_04

آیت‌الله علوی‌ گرگانی از مراجع تقلید، اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی سخنان و کلمات‌شان برای من ستودنی بوده و مشخص است با بصیرت و آگاهی کامل مشغول به تحصیل هستند.


Garakani_07


وی در حاشیه دیدار با دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار عطنا، افزود: نکته‌ای که همیشه دانشجویان باید مدنظر داشته باشند این است که خداوند در هر عصر و زمانی برای هر طبقه یا هر دسته‌ای یک عده انسان را حجت قرار می‌دهد.


علوی‌ گرگانی با اشاره به اینکه در فردای قیامت درمورد اعمال ما سوال می‌شود، گفت: خداوند در همه جا حجت قرار داده تا برای پاداش یا جزا، معیار مشخصی داشته باشد چون خداوند برنامه‌هایش با معیار عدل است.


وی با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی باید افتخار زمان خود باشند، تصریح کرد: علم و دانش در صورتی خوب است که با تقوا همراه باشد.


این مرجع تقلید افزود: دانشجویان باید از نظام جمهوری اسلامی که زمینه تحصیل آنها در مقاطع مختلف را ایجاد کرده است، قدردان باشند.


وی با اشاره به اینکه در حکومت گذشته اگر جوان دیندار و باتقوایی در دانشگاه تحصیل می‌کرد مورد تمسخر قرار می‌گرفت، گفت: در آن دوران فاصله عجیبی بین حوزه و دانشگاه بود ولی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی این فاصله برداشته شده است.


علوی‌ گرگانی خاطرنشان کرد: بر مبنای یک روایت، خداوند هنگامی که دین تضعیف می‌شود هر صد سال دست کسی را گرفته و پرچم اسلام را به دست او می‌دهد. در سال 1400 هم خداوند این پرچم را به دست امام خمینی(ره) دادند که با استقامت مردم و لبیک به امام، پیروزی انقلاب به دست آمد.


وی با اشاره به اینکه توقع امام و رهبری از جوانان تلاش در جهت ارتقای انقلاب اسلامی در بخشهای مختلف است، گفت: دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی در محیطی سالم، انسانی و اسلامی و زیر نظر مسئولان مومن و متدین مشغول به تحصیل هستند.


این مرجع تقلید شرایط دانشگاه علامه طباطبائی را برای پیشرفت و موفقیت در بخش‌های مختلف مناسب دانست و بیان داشت: دانشگاه‌ها باید فعالیت‌هایی را در برنامه‌های خود قرار دهند که موجب افتخار نظام جمهوری اسلامی باشند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار