۱۳ بهمن ۱۳۹۳ ۰۹:۵۹
کد خبر: ۲۷۹۰
سایت روابط عمومی دانشگاه علامه نوشت:















تبریک فرارسیدن ایام سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و با گرامیداشت یاد، نام و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی و همه ی شهیدانی که در شکل گیری، پیروزی و دوام این نهضت با نثار جان خود این درخت را به ثمر رسانده و آن را تناور نمودند، به سپاس تکریم و تجلیل مقام شامخ این شاهدان گوشه ای از زندگینامه و دیدگاه ها و نظرات در قالب این اطلاعات به سمع و نظر شما خواهد رسید . باشد که تاسی به این ستارگان چراغ راه آینده مان قرار گیرد.


                                                                                                             یادشان گرامی و راهشان پر رهرو باد.


به همین مناسبت روابط عمومی نسبت به برگزاری مسابقات پیامکی با هدف آشنایی و شناخت زندگی و سیره و نیز اهداف والای آن عزیزان اقدام نموده است که سؤالات به صورت روزانه به اطلاع کلیه همکاران علمی و اداری خواهد رسید.


لازم به ذکر است مراجع سؤال هر روز در بخش گرامیداشت دهه فجر در پایگاه اینترنتی روابط عمومی دانشگاه بارگذاری خواهد شد، که علاقه‌مندان می توانند به شماره پیامکی 2144737545 از ساعت 9 الی 12 نسبت به ارسال جواب‌های خود اقدام نمایند، ضمناً همه روزه به 3  نفر از برندگان به قید قرعه جوایزی اهداء می‌گردد.



دانلود مرجع سوالات مسابقه




سوال شماره 1- سیزدهم  بهمن - شهید همت در وصیت خود خطاب به جوانان اکراه خود را از چه دسته از انسان ها به طور واضح بیان داشته اند؟


1- بی بصیرت


2- غیرمنطقی


3- سازشکار و بی تفاوت


4- متکبر و خود رأی



سوال شماره 2- چهاردهم  بهمن -




سوال شماره 3- پانزدهم  بهمن -




سوال شماره 4- پانزدهم  بهمن -




سوال شماره 5- شانزدهم  بهمن -




سوال شماره 6- هفدهم  بهمن -




سوال شماره 7- هجدهم  بهمن -




سوال شماره 8- نوزدهم  بهمن -




سوال شماره 9- بیستم  بهمن -





 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* :
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار