۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۱۸:۰۶
کد خبر: ۲۷۸۰۳۴
Untitled-1

به ‌منظور بهره‌مندی از ظرفیت و توانمندی دانشجویان در راستای ترویج فرهنگ سلامت و ایمنی، جشنواره فرهنگی هنری «ایمنی، بهداشت و محیط زیست» توسط اداره کل بهداشت و درمان و اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، خرداد ۱۳۹۸ برگزار می شود.


به گزارش عطنا، محورهای این جشنواره عبارتند از:


•  ایمنی و بهداشت آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها


•  ایمنی و بهداشت خوابگاه‌های دانشجویی


•  ایمنی و بهداشت بوفه‌ها و رستوران‌ها


•  ایمنی و بهداشت اردوها و سفرهای دانشگاهی


•  حفظ محیط زیست و دانشگاه سبز


دانشجویان دانشگاه‌های استان تهران (دانشگاه‌های منطقه یک وابسته به وزارت علوم) می‌توانند آثار هنری خود را در قالب‌های عکس، فیلم کوتاه، طراحی و نقاشی از تاریخ ۳ اردیبهشت تا ۳ خرداد ۱۳۹۸ به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره کل بهداشت و درمان دانشگاه تهران و یا نشانی الکترونیک hsefestival@ut.ac.ir ارسال کنند.


این جشنواره از تاریخ ۱۱ تا ۱۳ خرداد سال جاری در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می‌شود و در آیین اختتامیه از برگزیدگان با اعطای لوح تقدیر، تندیس جشنواره و هدایای نقدی تقدیر خواهد شد.


گفتنی است، ایمنی و بهداشت آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها، خوابگاه‌های دانشجویی و بوفه‌ها و رستوران‌ها از جمله موضوعات حائز اهمیت در این راستا محسوب می شوند.


امید است پرداختن به سلامت، ایمنی و محیط زیست در دانشگاه‌ها از دریچه نگاه هنر بستری مناسب برای ارتقای سطح سلامت دانشگاهیان و بهبود شاخص‌های ایمنی و زیست محیطی در دانشگاه‌ها فراهم کند.


شیوه نامه اولین جشنواره فرهنگی هنری «ایمنی، بهداشت و محیط زیست» را از اینجا دریافت کنید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار