۲۵ فروردين ۱۳۹۸ ۱۹:۲۴
کد خبر: ۲۷۷۴۴۲
نادر نعمت الهی

جلسۀ تودیع نادر نعمت الهی، معاون سابق آموزشی و معارفۀ شجاع احمدوند، معاون جدید آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی در سالن شورای ریاست دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.


به گزارش عطنا، نعمت الهی، در جلسۀ تودیع خود در سخنانی گفت: همۀ اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی، تمام کارمندان و هیئت رئیسۀ دانشگاه مدیون زحمت های دکتر سلیمی هستیم. در حقیقت تمام این رویدادهایی که در این چند سال اتفاق افتاده است و این آرامشی که در دانشگاه و معاونت آموزشی و سایر معاونت ها وجود دارد به خاطر وجود ایشان است.


او با اشاره به توصیه های رئیس دانشگاه مبنی بر توسعۀ دانشگاه و پیشرفت آن، افزود: این توصیه ها سرلوحۀ کار ما و کلیۀ معاونت هایی بود که در آغاز با ایشان شروع به کار کردیم.


نعمت الهی ضمن تشکر از هیئت رئیسۀ دانشگاه و همین طور دانشکده ها، معاونان آموزشی و روسای دانشکده ها که در پیمودن این مسیر کمک های بسیاری کرده اند، گفت: امیدواریم دکتر احمدوند هم بتوانند این مسیر را ادامه دهند و کاستی هایی را که هنوز در آموزش وجود دارد را رفع کنند.


معاون سابق آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی با اشاره به الگوی مطلوبی که در زمینۀ آموزشی در دانشگاه شیراز وجود دارد، تصریح کرد: در دانشگاه شیراز تمام اختیارات به گروه های آموزشی داده شده است. جذب دانشجو و استاد در اختیار گروه است. این عمل سرلوحۀ کار من در معاونت آموزشی بود. از روزهای اول هم این کار را انجام دادیم. روزهای اول که آمدیم تمام اختیارات دست سِتاد بود ولی در حال حاضر تعداد زیادی از اختیارات در اختیار گروه های آموزشی است.


این عضو هیئت علمی دانشکدۀ علوم ریاضی و رایانه در پایان گفت: آموزش دانشگاه در حال حاضر قدرت خوبی دارد و تمام کارهای آموزشی دانشگاه را زیر نظر دارد و ان شاءالله که آقای دکتر احمدوند هم بتوانند این کار را پیش ببرند و اختیارات بیشتری به گروه ها داده شود. سیستم آموزشی گلستان را پیاده سازی کنند. در مورد نقطه ای هم که در مورد بازنگری برنامه های درسی و رشته های بین رشته ای اندکی ضعیف بودیم را بهبود ببخشند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار