۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ۱۱:۴۳
کد خبر: ۲۷۶۵۵۲
نشست کارشناسان و مدیران تربیت بدنی دانشگاه های منطقه یک کشور
نشست مدیران و کارشناسان تربیت بدنی دانشگاه های منطقه یک کشور به میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی در محل کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه برگزار شد.

به گزارش عطنا، در این نشست مدیران و کارشناسان دانشگاه های الزهرا، علم و فرهنگ، هنر، صدا و سیما، شهید بهشتی، خوارزمی، علم و صنعت ایران، تربیت مدرس، خواجه نصیرالدین طوسی، امیرکبیر، شاهد، و علامه طباطبائی حضور داشتند.


از جمله مباحثی که در این نشست تخصصی مطرح شد این بود که این دانشگاه ها رایزنی هایی با اداره کل تربیت بدنی وزرات علوم، تحقیقات و فناوری انجام دهند تا هر دانشگاهی بتواند سه رشتۀ ورزشی به مسابقات المپیاد همگانی اعزام کند. حسین سلیمی بجستانی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی هم در این نشست بیان کرد که حوزۀ تربیت بدنی باعث پویایی و نشاط افراد می شود و این از جذابیت های کار در این حیطه است.


او همچنین معتقد است که «کلینیک مشاوره و تندستی» که در دانشگاه علامه طباطبائی افتتاح شده است، توانسته است گامی موفق در جهت شناخت ناهنجاری های اسکلتی – عضلانی دانشجویان بوده است. این کلینیک با ارائۀ کارگاه ها و مشاوره هایی که در این زمینه به دانشجویان در جهت ارتقای سلامتیشان داشته است، کمک مضاعفی کرده است.


سلیمی بجستانی پیشنهاد کرد که این ارزیابی ها در بین اعضای هیئت علمی و کارکنان هم انجام شود.


گوشه هایی از این نشست را در زیر می بینید:

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار