۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ۱۷:۵۷
کد خبر: ۲۷۲۷۰
hasanpor3

مدیر پایان‌نامه‌های دانشگاه علامه طباطبائی گفت: 17 هزار و 587 پایان‌نامه فارسی و یک هزار و 268 جلد  پایان‌نامه‌ لاتین در دانشگاه آرشیو شده‌ که از سال 55 تا سال 94 نگارش شده است.


زهره حسن‌پور در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار عطنا، با اشاره به اینکه این آمار هر روز، به‌روز می‌شود، افزود: پایان‌نامه‌ها روزانه تحویل داده شده و در همان زمان اطلاعات آنها وارد سیستم می‌شود.


hasanpor 1


وی در ادامه با بیان این نکته که تعداد پایان‌نامه‌هایی که هر سال اضافه می‌شود متفاوت است، افزود: سالیانه حدود یک هزار پایان‌نامه در دانشگاه نگارش و دفاع می‌شود که البته این آمار بستگی به تعداد دانشجوهایی که پایان‌نامه‌ خود را دفاع  و تسویه کردند، دارد.


مدیر بخش پایان‌نامه‌های دانشگاه علامه ‌طباطبائی با اشاره به این که محدودیت زمانی و مکانی برای استفاده از پایان‌نامه‌ها برداشته شده است، افزود: تمام پایان‌نامه‌ها برای اساتید و دانشجویان دانشگاه از طریق سایت کتابخانه‌ دانشگاه قابل دسترسی است.


وی بیان داشت: متن پایان‌نامه‌ها به سایت اضافه و استادان و دانشجویان با نام کاربری و رمز عبور می‌توانند وارد سایت شده و پایان‌نامه‌ها را مشاهده کنند.


حسن‌پور گفت: برنامه‌ای برای اختصاص نام کاربری و پسورد برای افراد خارج از دانشگاه نداریم و افراد خارج از مجموعه‌ دانشگاه فقط قادر به مشاهده چکیده‌ پایان‌نامه‌ها هستند.


مدیر بخش پایان‌نامه‌های دانشگاه علامه ‌طباطبائی خاطرنشان کرد: پژهشگران و دانشجویان سایر دانشگاهها با ارائه معرفی‌نامه و حضور در دانشکده می‌توانند از پایان‌نامه‌ها استفاده کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار