۲۵ آذر ۱۳۹۷ ۲۰:۱۰
کد خبر: ۲۷۰۵۸۳
نشست «روز استقلال قزاقستان» در دانشکده بیمه‌اکو دانشگاه علامه طباطبائی

نشست «روز استقلال قزاقستان و برقراری روابط دیپلماسی بین قزاقستان و ایران» در دانشکده بیمه‌اکو دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.


به گزارش خبرنگار عطنا، در این نشست که 20 آذرماه برگزار شد، برخی از مسئولان سفارت قزاقستان در ایران و استادان دانشگاه علامه طباطبائی حضور داشتند. همچنین در این نشست جمعی از دانشجویان و استادان دانشکده بیمه‌اکو نیز حضور داشتند.


در ابتدای این نشست آتوسا گودرزی، رئیس دانشکده بیمه‌اکو دانشگاه علامه طباطبائی ضمن خوش‌آمدگویی، هدف از برگزاری این نشست را ارتباطات علمی و تقویت روابط دیپلماسی بین دو کشور دانست.


در ادامه این نشست یربال احمدف، قائم‌مقام سفیر جمهوری قزاقستان در ایران، بهرام امیراحمدیان، استاد رشته مطالعات اوراسیا دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران و استاد دانشکده بیمه‌اکو دانشگاه علامه طباطبائی با موضوع «همکاری‌های ایران و قزاقستان در زمینه حمل‌ونقل، ترانزیت و ابتکار یک کمربند یک‌راه رئیس‌جمهور چین در راه ابریشم»، سعیدعلی آوجو، استاد مهمان در دانشگاه ملی اوراسیا و بهروز قزل و کاندیدای دکترای مطالعات و متخصص مسائل منطقه آسیای مرکزی با موضوع «فرصت‌ها و موانع توسعه روابط تجاری ایران و قزاقستان با تأکید بر ظرفیت استان مرزی گلستان در شمال شرقی ایران» به سخنرانی پرداختند.


همچنین خانم آرداق یدلتورا، دارای دکتری علوم تاریخی و استاد روابط بین‌الملل دانشکده ملی اوراسیا نیز به‌صورت ویدئو کنفرانس به ایراد سخنرانی پرداخت.


با گزارش تصویری این نشست همراه باشید.


عکس: زهرا اسحاقیان‌راد-عطنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار