۰۳ آذر ۱۳۹۷ ۱۵:۵۵
کد خبر: ۲۶۶۵۷۹
مراسم «ازدواج نکنید مگر با نیمه گم‌شده‌تان»

ثبت‌نام بیست‌و‌دومین مراسم ازدواج دانشجویی در قالب دوره طرح ملی ازدواج دانشجویی (همسفر تا بهشت) آغاز شد و تا پایان دی‌ماه سال جاری ادامه دارد.


به گزارش خبرنگار عطنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی، طبق اعلام ستاد ازدواج دانشجویی کشور، این مراسم به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در کاروان‌ ازدواج دانشجویی ضمن بهره‌مندی از هدایا و جوایز از مزایای ویژه همچون غذای متبرک‌ حضرت رضا(ع) بهره‌مند می‌شوند.


بر اساس این گزارش، زوجین محترم واجد شرایط تاریخ عقد مجاز جهت ثبت‌نام اولیه در بازه ۹۶/۱/۱ الی ۹۷/۱۰/۱ برای ثبت‌نام، می‌توانند به سایت رسمی ستاد ازدواج به آدرس ezdevaj.org مراجعه کنند.


متقاضیان به موارد زیر توجه کنند.


* در مواردی كه هر دو زوج دانشجو هستند، فقط یكی از آنها به‌عنوان داوطلب اصلی ثبت‌نام کند.


* دانشجویان تا یك هفته بعد پس از ثبت‌نام، مدارك لازم را جهت تائید به دفتر نهاد دانشگاه یا دفتر استانی مربوطه ارائه کنند تا ثبت‌نام قطعی صورت بگیرد.


* مدارك لازم جهت تأیید: اصل عقدنامه، اصل شناسنامه و كارت ملی زوجین، اصل كارت دانشجویی.


* ویرایش اطلاعات ثبت‌نام شده توسط خود داوطلب و صرفاً قبل از تائید ثبت‌نام مقدور است.


* مهلت ثبت‌نام تا پایان دی‌ماه ۱۳۹۷ است.


* زوج‌های دانشجویی که در مراسم سال گذشته ثبت‌نام کرده و موفق به تشرف نشده‌اند و یا زوجی که سال گذشته ثبت‌نام کرده‌اند اما مدارک آنها‌ مورد تأیید نبود، می‌توانند با ارائه مدارک خود به دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و انتخاب کاروان به این سفر مشرف شوند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار