۲۸ دی ۱۳۹۴ ۲۳:۰۳
کد خبر: ۲۶۲۱۵
Sandoogh Refahبه گزارش عطنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی، صندوق رفاه دانشجویی، طی اعلامیه ای، به دانشجویان متقاضی  وام، اعلام کرده که در پرتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری، ثبت نام کنند.

متن کامل این اعلامیه بدین شرح است:

«به منظور جمع آوری اطلاعات متقاضیان وام دانشجویی در سامانه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری، پورتال ثبت تقاضای وام دانشجویی در سیستم فاز 2 صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری امکان پذیر شده است . با عنایت به اینکه پرداخت تسهیلات منوط به ثبت نام اولیه دانشجو در پورتال دانشجویی است. لذا دانشجویان متقاضی وام دانشجویی، می بایست نسبت به ثبت اطلاعات فردی و ایجاد پرونده نیمسال دوم تحصیلی 95-94 در قسمت پرتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری به شرح زیر اقدام نمایند.

ورود به سامانه صندوق رفاه وزارت علوم تحقیقات و فناوری:

http://bp.swf.ir/

کد کاربری و کلمه عبور: هر دو کدملی با خط تیره با فرمت:         111-111111-1

در صورت داشتن پرونده در سایت صندوق : پس از ورود درخواست تقاضای اولیه وام- در صورت نیاز به الصاق مدارک به سامانه رفاه دانشجویی دانشگاه به آدرس 217.218.98.158 درخواست مجدد با الصاق مدارک انجام شود.

در صورت نداشتن پرونده: ثبت نام دانشجویان در سایت (یا مراجعه به امور دانشجویی دانشکده)

بدیهی است با توجه به ثبت اطلاعات درخواست وام در پرتال دانشجویی که از نیمسال دوم 95-94 شروع بکار نموده و درخواست وام به منزله جمع آوری آمار متقاضیان و تامین اعتبار و تخصیص بودجه بوده و تایید پرداخت وام پس از بررسی و واجد شرایط بودن دانشجو در سیستم اتوماسیون صندوق رفاه ثبت نهایی خواهد شد.

یادآور می گردد سامانه رفاه دانشجویی دانشگاه از 1394/11/3 برای درخواست تسهیلات رفاهی که در پرتال دانشجویی صندوق رفاه برای تامین اعتبار ثبت نام نموده اند فعال خواهد شد.»
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار