۲۲ مهر ۱۳۹۷ ۱۸:۱۱
کد خبر: ۲۵۹۳۶۴
اختتامیه دومین دوره طرح «تدبیر زندگی دانشجویی» در دانشگاه علامه طباطبائی

اختتامیه دومین دوره طرح «تدبیر زندگی دانشجویی» با هدف آشنایی دانشجویان ورودی جدید با محیط دانشگاه و سبک زندگی دانشجویی در دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.


به گزارش  خبرنگار عطنا، جمعه، 20 مهرماه آخرین کلاس‌های اولین دوره طرح تدبیر زندگی ویژه ورودی‌های جدید مقطع کارشناسی در دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.


هدف از برگزاری این کارگاه‌ها مهارت‌افزایی دانشجویان نو ورودی در زمینه‌هایی مثل ارتباط بین‌فردی، مهارت‌های یادگیری، مهارت زندگی، تفاوت‌های زندگی دانشجویی با دوران پیش از آن و آشنایی با قوانین و بخش‌های مختلف دانشگاه علامه طباطبائی است.


دانشجویان نو ورودی در کارگاه‌هایی به مدت  ۸ ساعت شرکت می‌کنند، این جلسات به مدت چهار هفته در دانشکده‌های روان‌شناسی و علوم تربیتی، اقتصاد و دانشکده ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌شود و در آن دانشجویان در قالب گروه‌های بیست نفره در سلسله کلاس‌‌های آموزشی که از ۱۲ مهر تا چهارم آبان ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.


در این دوره‌ها در هر کلاس ۲۰ دانشجو حضور پیدا می‌کند و کلاس‌ها به صورت گفت‌وگویی و مشارکت دانشجویان در مباحث برگزار می‌شود و دانشجویان به راحتی می‌توانند سوالات و نظرات خود را بیان کنند. در این باره یکی از مدرسان این کلاس‌ها اظهار کرد که خودگشودی دانشجویان علوم انسانی بسیار بالا  است و این مایع خوشحالی است.


گفتنی است  این دوره با مشارکت و همکارهای بخش‌های مختلف دانشگاه از جمله معاونت دانشجویی، معاونت آموزشی، مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه طباطبائی و مرکز مهارت‌افزایی دانشگاه علامه طباطبائی اجرا  مهر و آبان جاری برگزار می‌شود.


با گزارش تصویری هفته دوم این طرح همراه باشید؛


عکس: علی صداقت-عطنا



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار