۲۴ دی ۱۳۹۴ ۰۱:۳۰
کد خبر: ۲۵۸۰۹

همه ما به لیست هایی که پر از ترفندها و نکات آموزنده است علاقه خاصی داریم. حتی کمپانی بزرگی مثل گوگل نیز به این لیست ها علاقمند است تا جایی که به تازگی لیست کاملی از ترفندهای جستجوی سریع و قدرتمند در موتور جستجو و همچنین دیگر سرویس ها و برنامه های پرکاربرد را در 5 بخش اصلی در اختیار کاربران قرار داده است. در ادامه با جزییات بیشتر از این سرویس جدید همراه خواهید شد.



این سرویس جدید گوگل هم اکنون دارای 154 ترفند است که در بخش های مختلفی مثل Do More، Save Time، New Device، Ask Google و Improve Access دست بندی شده و به کاربران در استفاده از تمامی برنامه ها و سرویس های گوگل از برنامه Photos گرفته تا Google Play و Chrome کمک قابل توجهی می کند. حضور 20 برنامه اختصاصی و همچنین سرویس ها، تنظیمات و از همه مهمتر سیستم عامل اندروید در کارنامه شرکت گوگل سبب شده است که کاربران برای استفاده از آنها نیاز به کمک داشته باشند. این سرویس جدید خبری خوش برای کاربران محصولات، برنامه ها و سرویس های گوگل است.


کاربرات می توانند با انتخاب هرکدام از این 5 بخش یا انتخاب یک یا چند برنامه و سرویس به ترفندها و نکات استفاده از آن دست پیدا کنند. همچنین با ترکیب چند سرویس و برنامه به صورت همزمان، نتایج بدست آمده از بین این ترفندها محدود تر می شود. به منظور دست یابی به عمق، وسعت و پیچیدگی مجموعه برنامه ها و سرویس های گوگل استفاده از لیست های رسمی مثل این سرویس بسیار عالی به نظر می رسد.




با توجه به اینکه گوگل در بالای صفحه وب سایت این سرویس یک شمارنده قرار داده است به نظر می رسد که بروزرسانی ترفندها و نکات موجود در آن با سرعت خوب و مناسبی صورت بگیرد. برای دست یابی به این سرویس کاربردی گوگل می توانید از این لینک استفاده کنید.


منبع: AndroidAuthority

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار