۰۳ مهر ۱۳۹۷ ۱۰:۴۷
کد خبر: ۲۵۵۳۴۶
حبیب‌الله‌زاده

مدیر خدمات آموزشی دانشگاه گفت: ثبت‌نام ۱۶۶۲ دانشجوی مقطع کارشناسی در سطح دانشکده‌ها در مدت دو روز و با موفقیت انجام شد.


به گزارش عطنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی، زینب حبیب‌الله‌زاده، مدیر خدمات آموزشی درباره ثبت‌نام دانشجویان نو ورود گفت: مرحله نهایی ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی سال تحصیلی ۹۷-۹۸ ( دانشجویان نو ورود ) با موفقیت به پایان رسید.


مدیر خدمات آموزشی دانشگاه با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به کلیه مسئولان، دست‌اندرکاران دانشگاه و دانشجویان افزود: ۱۶۶۲ دانشجوی نو ورود مقطع کارشناسی در طی روزهای اول و دوم مهرماه از طریق مراجعه به دانشکده‌های محل تحصیل خود نسبت به تکمیل فرایند ثبت‌نام خود اقدام نمودند و پس از انجام ثبت‌نام در کلاس‌های آموزشی خود حاضر شدند.


حبیب‌الله‌زاده با اشاره به فرایند ثبت‌نام در دانشگاه علامه طباطبائی ادامه داد: به‌منظور فراهم نمودن نظم و سرعت بیشتر در  ثبت‌نام ورودی‌های جدید، این فرایند طی دو مرحله اجرا می‌گردد. در مرحله اول ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان با انجام فرایند به‌صورت الکترونیکی و ارسال مدارک صورت گرفت و در مرحله بعد دانشجویان با حضور در دانشکده‌های محل پذیرش و ارائه مدارک لازم ثبت‌نام خود را نهایی می‌کنند.


حبیب‌الله زاده از مساعدت و همکاری روسای دانشکده‌ها، معاونین آموزشی دانشکده‌ها، کارشناسان آموزش دانشگاه در انجام این مهم با آسایش و آرامش دانشجویان و خانواده‌های آنان تقدیر کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار