۲۱ شهريور ۱۳۹۷ ۱۵:۲۵
کد خبر: ۲۵۳۶۲۷
نشست هم‌اندیشی چالش‌های توسعه در بلوچستان

نشست «هم‌اندیشی چالش‌های توسعه در بلوچستان» روز دوشنبه ۱۹ شهریورماه با حضور دکتر حسن طائی، عضو هیئت‌علمی دانشگاه علامه طباطبائی و دکتر پدرام سلطانی، نایب‌رئیس اتاق بازرگانی برگزار شد.


به گزارش عطنا، در رویدادی که این هفته در «موسسه ایران من» باهدف ایجاد فرصتی تازه برای آشنایی با فرهنگ بلوچی و با شعار «نه سیاه و نه سفید، بلوچستان را واقعی ببینیم» برگزار شد، حسن طائی، عضو هیئت‌علمی دانشگاه علامه طباطبائی و دکتر پدرام سلطانی، نایب‌رئیس اتاق بازرگانی درباره چالش‌های توسعه در استان سیستان و بلوچستان، ضرورت توجه به نیروی انسانی و استعداد این منطقه،  توانمندسازی و آسیب شناسی و  کارآفرینی در استان به بحث و تبادل نظر پرداختند.


همچنین حسین علیمرادی شریف‌آبادی، دبیر سابق کانون خیریه دانشگاه علامه طباطبائی از فعالیت‌های دانشگاه در محرومیت‌زدایی از منطقه دشتیاری یاد کرد.


گفتنی است رویداد چهار روزه «بلوچی پجار» با محوریت  آیین‌های مهم بلوچستان، مردم‌شناسی، غذاهای بلوچی، چالش‌های توسعه در منطقه، معرفی بلوچی‌دوزی، سوزن‌دوزی و جاذبه‌های گردشگری سیستان و بلوچستان به مدت سه روز  از روز شنبه ۱۷ شهریورماه آغاز ودر ۱۹ شهریورماه خاتمه یافت.


با گزارش تصویری این نشست همراه باشید؛

عکس: علی اکبریان میمند-عطنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار