۱۸ دی ۱۳۹۴ ۰۱:۴۳
کد خبر: ۲۵۱۹۳
image

در جلسه اي كه روز گذشته با حضور دكتر محمودزاده(مدير فرهنگي دانشگاه علامه) و دكتر شالچي (مدير نظارت و برنامه ریزی فرهنگی) دانشگاه علامه طباطبائي برگزار شد از عوامل باشگاه سفر معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تقدير شد.
به گزارش عطنا، در اين جلسه سید حمیدرضا لساني(مسئول سابق باشگاه سفر) گزارش مختصري از فعاليت هاي صورت گرفته در باشگاه سفر را تشریح و از دوستان و همكاران خود در این باشگاه بابت همکاری و حمایت هاي بي دريغشان تشكر كرد.
در ادامه اعضاي اصلي كادر باشگاه سفر گزارشي مختصر از عملكرد خود در باشگاه سفر را ارائه كردند و نقطه نظرات خود را اعلام نمودند.
دكتر شالچي نيز در ادامه به نقش مهم سفرهاي دانشجويي اشاره نمود و بهترين دستاورد سفرهاي دانشجويي را آشنايي دانشجويان با كشور عزيزمان خواند. وي ضمن تقدير از زحمات حميد لساني و فعالین باشگاه سفر گفت: از این پس از ايشان خواسته شده در بخش دانش آموختگان دانشگاه و معاونت كمك نموده تا بتوانيم آن بخش را با قدرت راه اندازي نمائيم.
دكتر محمودزاده نيز در سخنانی، نگراني خود را براي اينكه اردوها نتوانند با همان قدرت قبلي به كار خود ادامه دهند ابراز کرد. مدیر فرهنگی دانشگاه علامه با اشاره به لزوم همكاري باشگاه سفر با گروه گردشگري، انجمن علمي این رشته، قطب گردشگري و ... عوامل باشگاه سفر خواست تا با قدرت به فعالیت سابق خود ادامه دهند.
در پايان از عوامل باشگاه سفر با اهداي لوح تقدير و هديه تشكر و قدرداني شد و رحمت خواه به عنوان مسئول جديد باشگاه سفر دانشگاه معرفی گردید.









 












image


image image image

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار