۱۶ دی ۱۳۹۴ ۱۴:۳۸
کد خبر: ۲۵۱۲۸

رئیس صندوق رفاه دانشجویان از تعیین وام 6 تا 8 میلیون ریالی برای دانشجویان مناطق محروم و ارائه سبد حمایتی 3 میلیون تومانی مواد غذایی به دانشجویان باردار دارای شرایط خبرداد.


صندوق-رفاه
به گزارش عطنا به نقل از فارس، ذوالفقار یزدان‌مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان با اشاره انعقاد تفاهم نامه‌ای میان وزارت علوم و بنیاد مستضعفان در راستای بهره‌گیری از ظرفیت نهادهای عمومی غیردولتی گفت: بر اساس این تفاهم نامه به دانشجویان مناطق محروم وام دانشجویی پرداخت می‌شود.
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: مبلغ این وام برای دانشجویان مجرد و متاهل برای هر نیمسال تحصیلی بترتیب مبلغ 6 و 8 میلیون ریالی بوده که بازپرداخت آن 2 سال بعد از فراغت از تحصیل به صورت اقساط است.
به گفته وی، تقاضای وام دانشجویان پس از بررسی در ادارات رفاه دانشگاه‌های دولتی، برای پرداخت به بنیاد علوی ارسال می‌‌شود.
یزدان‌مهر تاکید کرد: به منظور تحکیم بنیاد خانواده‌ها و همچنین کمک به تغذیه مادران باردار یا شیرده هم با حمایت و همکاری بنیاد علوی سبد کالایی برای دانشجویان باردار مناطق محروم در نظر گرفته شد.
یزدان‌مهر در ادامه افزود: این سبدکالا هر دو ماه یک بار بین دانشجویان واجد شرایط توزیع می‌شود و البته برای دریافت این سبد سرپرست خانواده یا همسر وی باید دانشجو بوده و حداقل سه ماه از دوران بارداری گذشته باشد و در صورت تولد نوزاد، سن نوزاد کمتر از 6 ماه باشد.
وی با اشاره به اینکه ارزش این سبد غذایی کالا 3 میلیون تومان است، گفت: این سبد غذایی به خاطر حمایت از دانشجویان شامل مواد پروتئینی، برنج، گوشت و انواع حبوبات و البته انواع بسته‌های غذایی که در راستای تقویت و حمایت غذایی از دانشجویان است، صورت می‌گیرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار