۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ۱۲:۰۰
کد خبر: ۲۴۹۰

به گزارش باشگاه خبری علامه طباطبائی (عطنا)،دکتر وحيد قبادي دانا از کانون هاي دانشجويي هلال احمر به عنوان يکي از پر اقبال ترين تشکل هاي داخل دانشگاه ياد کرد و در اين باره توضيح داد: کانون هاي دانشجويي ما فضايي غير سياسي، بي طرف، بي غرض و بدون جابنداري دارند و به همين خاطر اقبال بيشتري براي عضويت در اين کانون ها وجود دارد.



دکتر وحيد قبادي دانا در مراسم اختتاميه و هم انديشي دوره خواهران دبيران کانون هاي دانشجويي سراسر کشور با اشاره به اهميت تشکيل مجمع دبيران کانون‌هاي دانشجويي گفت: بايد تلاش کنيد تا مجمع دبيران کانون هاي دانشجويي سازمان جوانان هلال احمر تشکيل شود. اين مجمع عصاره منتخبين کانون هاي دانشجويي در سراسر کشور است.

وي با تاکيد بر اين که اين مجمع توانايي تصميم گيري داشته و با توجه به اينکه مصوبه دارد مي تواند تاثير گذار باشد خاطر نشان کرد: با ايجاد اين مجمع مطالبه گري اعضاي کانون‌هاي دانشجويي از مسؤولان بيشتر مي شود و مسؤولان موظف اند مصوبات مجمع را اجرا کنند.
رئيس سازمان جوانان هلال احمر با تاکيد بر اين که اعضاي منتخب کانون هاي دانشجويي سراسر کشور بايد در دانشگاه هاي خود مطالبه گري داشته باشند خاطرنشان کرد: توافق نامه با وزارت بهداشت، علوم و تحقيقات و دانشگاه آزاد امضا شده است و دبيران کانون ها مي توانند تفاهم نامه را به معاون دانشجويي و فرهنگي خود نشان دهند و از مفاد موجود در اين تفاهم نامه بهره ببرند.
وي درباره مفاد اين توافق نامه توضيح داد: طبق اين تفاهم نامه دبيران به عنوان عضو ناظر در شوراي فرهنگي دانشگاه دعوت مي شوند و با توجه به قول مساعد مسؤولان وزارت علوم و تحقيقات از نظر منابع مالي نيز وزارت خانه پا به پاي جمعيت هلال احمر همکاري مي کند.
دکتر قبادي دانا در ادامه گفت: بايد توجه داشته باشيد با توجه به مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي اگر تشکلي در دانشگاه بيشترين عضو را در بين ساير تشکل ها داشته باشد نماينده آن در شوراي فرهنگي حق راي دارد و اين فرصت مغتنمي است که مي توانيد از آن بهره مند شويد. رئيس سازمان جوانان هلال احمر لازمه اصلي موفقيت کانون هاي دانشجويي را در مرحله اول خودباوري اعضاي آن دانست و در اين باره اظهار کرد: نياز است اول خودتان توان، قدرت و نقش خود را باور کنيد. اعتماد به نفس داشته باشيد و بدانيد که مي توانيد کاري را به شايستگي انجام دهيد.
وي در ادامه از اعضاي کانون هاي دانشجويي خواست تا با افزايش ظرفيت فکري، معنوي و اخلاقي در بين جوانان بتوانند افرادي نمونه اخلاقي و فکري در دانشگاه هاي سراسر کشور باشند و الگوي دانشجويان ديگر شوند.
رئيس سازمان جوانان هلال احمر همچنين از دانشجويان خواست تا براي عضويت ديگران در کانون هاي دانشجويي هلال احمر ايجاد انگيزه کنند و در اين باره اظهار کرد: دبيران کانون هاي دانشجويي بايد توانايي مديريت شوراي اجرايي را داشته باشند و وظيفه دارند در افراد انگيزه عضويت و فعاليت بشردوستي ايجاد کنند. تنها انگيزه مالي نيست بلکه چشيدن لذت نوع دوستي و انسان دوستي هم نوعي انگيزه است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار