۰۷ دی ۱۳۹۴ ۰۲:۵۸
کد خبر: ۲۴۴۵۳
IMG_5208
مراسم معارفه دکتر محمدصالح ترکستانی به سمت مدیر برنامه، بودجه و تشکیلات و حسن آباقری به سمت مدیر امور مالی دانشگاه با حضور معاون اداری و مالی در محل سالن شورای دانشگاه برگزار شد.

به گزارش عطنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه، دکتر محمدرضا ویژه در مراسم تودیع و معارفه مدیران جدید برنامه، بودجه و تشکیلات و مدیریت امور مالی دانشگاه ضمن تقدیر از تلاش‌ها و خدمات مدیران قبلی این بخش‌ها به سیاست‌ها و برنامه‌های در دست اجرای این معاونت در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: به وجود آوردن زمینه‌های مورد نیاز در چهارچوب امکانات و مقررات برای پشتیبانی از واحدهای دانشگاه در طی مدت 3 ماه گذشته در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: برای رسیدن به اهداف و وظایف، تسریع در امور در عین دقت و تعامل با واحدهای دیگر مورد توجه قرار گرفت و خوشبختانه دستاوردهای خوبی را شاهد بودیم. دکتر ویژه با تأکید بر ضرورت تلاش و همکاری برای رسیدن به نقطه‌ی مطلوب تصریح کرد: امید داریم با تصویب سند راهبردی در هیئت امنای دانشگاه و به طبع آن با اجرای برنامه ریزی ها بتوانیم شاهد شکوفایی و تغییرات مثبتی در این حوزه از دانشگاه باشیم.

IMG_5240

معاون اداری و مالی دانشگاه در ادامه با تأکید بر جایگاه و نقش مدیریت برنامه، بودجه و تشکیلات و ضرورت بازنگری در وظایف و مأموریت‌های این مدیریت تصریح کرد: امیدواریم با تصویب سند راهبردی، برنامه‌ریزی در این مدیریت احیاء و براساس یک طرح منسجم تشکیلات سازمانی دانشگاه توسعه نموده و شکوفا گردد.

دکتر ویژه در ادامه با تقدیر از تلاش‌ها و خدمات علی باطانی مدیر سابق امور مالی دانشگاه و معرفی حسن آباقری به این سمت به نقش حیاتی این حوزه در ارتباط با سایر واحدهای دانشگاه اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به نقش مهم و حیاتی این مدیریت در رساندن اعتبار و امکانات مورد نیاز بخش‌های مختلف دانشگاه انتظار داریم با ساماندهی امور تکمیل فرآیندها در عین دقت، کارها  در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود. وی در پایان سخنانش افزود: امیدوارم با مجموعه‌ای منسجم و پویا بتوانیم در راستای رسیدن به اهداف دانشگاه موفق بوده و کارها را به خوبی جلو ببریم.

سپس حسن آباقری مدیر امور مالی دانشگاه ضمن تشکر از حسن اعتماد رئیس و معاون اداری و مالی دانشگاه بیان داشت: امیدوارم با همکاری و تلاش همکاران حوزه مالی دانشگاه علاوه بر اصلاح ساختار، تکمیل فرآیندها و امور جاری بتوانیم سال‌های آینده را با حسابداری تعهدی آغاز نمائیم.

در ادامه دکتر لعیا الفت رئیس دانشکده مدیریت و حسابداری نیز از تلاش‌ها و خدمات ارزنده‌ی دکتر ترکستانی در معاونت اداری و مالی این دانشکده تشکر و تقدیر کرد و بیان داشت: با در نظر داشتن اهمیت مدیریت برنامه، بودجه و تشکیلات در پیشبرد اهداف دانشگاه، مجموعه دانشکده با حضور ایشان در این مسئولیت موافقت نمودند. وی افزود: امیدواریم با توجه به ظرفیت‌های علمی و تجربه‌های اجرایی شاهد موفقیت روزافزون ایشان باشیم.

درادامه علی باطانی مدیر سابق امور مالی دانشگاه نیز به ارائه گزارش از اقدامات انجام شده در طول مسئولیت در این حوزه پرداخت و برای مدیر جدید نیز آرزوی موفقیت نمود.

در پایان این مراسم دکتر ویژه با اهدای لوح تقدیر و هدیه رئیس دانشگاه از خدمات مدیران قبلی امور مالی و برنامه، بودجه و تشکیلات تقدیر و حکم مسئولیت مدیران جدید را به آنان تقدیم کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار