۰۱ دی ۱۳۹۴ ۰۱:۱۱
کد خبر: ۲۴۰۴۹

مراسم جشنی به مناسبت شب یلدا و آغاز ولایت امام زمان (عج) با عنوان گردهمایی بزرگ وحدت خانواده دانشگاه علامه طباطبائی در سالن شهید بهشتی دانشکده حقوق این دانشگاه برگزار شد.


به گزارش عطنا، دکتر حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در ابتدای این جشن، اظهار داشت: یکی از دغدغه‌ها و نگرانی بزرگ ما آینده شغلی دانشجویان دانشگاه است که به دنبال چاره‌اندیشی برای آن هستیم.


5 (8)


وی با اشاره به اینکه مسئولان دانشگاه برای آینده شغلی دانشجویان برنامه‌هایی را در دستور کار خود قرار داده‌اند، گفت: در سال آینده هر دانشجو علاوه بر تحصیل موظف است یک دوره مهارتی با توجه به بازار کار رشته خود را طی کند.


سلیمی اظهار امیدواری کرد با اجرای این طرح، دانشگاه علامه طباطبائی یکی از مراکز برتر آموزش عالی در زمینه کارآفرینی برای دانشجویان باشد.


5 (17)


رئیس دانشگاه علامه طباطبائی افزود: خود دانشجویان نیز باید در کنار تحصیل زمینه‌های مهارتی خود را در بخش‌های مختلف بالا ببرند.


این گزارش حاکی است، در این جشن برنامه‌های متنوع و شادی از جمله اجرای گروه موسیقی علامه به سرپرستی البرز آصفی، اجرای تواشیح گروه فردوسی وابسته به دانشگاه شهید بهشتی و شعرخوانی سعید بیابانکی، امید مهدی نژاد و سعیدطلایی برگزار شد.


5 (12)


این جشن با اجرای علی صادق هنرمند و بازیگر و برگزاری مراسم قرعه‌کشی به پایان رسید.


5 (3) 5 (22) یلدا رضوانی (4) 5 (6) 5 (12)  5 (19) 5 (11) 5 (7) 5 (8) 5 (13) 5 (7) 5 (7) 5 (16) 5 (17) 5 (1) IMG_1764 5 (22)  5 (18)
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار