۳۰ آذر ۱۳۹۴ ۱۲:۵۳
کد خبر: ۲۳۹۱۸
11

دکتر سعید غیاثی ندوشن که پیش از این سمت مدیریت انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی را برعهده داشت،  مدیر تحصیلات تکمیلی این دانشگاه شد.


به گزارش عطنا، دکتر سعید غیاثی عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی صبح امروز در نشستی با حضور دکتر نادر نعمت الهی معاون آموزشی، دکتر محمدرضا ویژه معاون اداری مالی و کارشناسان معاونت آموزشی در سالن شورای دانشگاه علامه به عنوان مدیر تحصیلات تکمیلی معرفی شد.


9


نعمت الهی در ابتدا از زحمات دکتر ویژه مدیر سابق تحصیلات تکمیلی تشکر کرد و گفت: تشکیل چارت سازمانی منظم، ساماندهی به امور اجرائی و برگزاری مناسب و کم نقص مصاحبه دکتری از جمله فعالیتهای خوب آقای ویژه بود.


وی جمع صمیمی کارمندان معاونت آموزشی را تحسین کرد و این بخش را از مهمترین وظایف و ارکان یک دانشگاه دانست.


نعمت الهی با بیان سوابق خوب و اجرائی دکتر غیاثی در دانشگاه و وزارت علوم، ابراز امیدواری کرد که مدیریت جدید تحصیلات تکمیلی بتواند به وظایف خود در بهبود وضعیت آموزش دانشگاه مفید باشد.


8


دکتر محمدرضا ویژه، معاون اداری مالی و مدیر سابق تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه، جمع صمیمی و کارشناسان توانمند معاونت آموزشی را بی نظیر خواند و همکاری با این قسمت را از افتخارات و تجربه‌های خوب کاری خود دانست.


ویژه با بیان این نکته که دکتر نعمت الهی از مدیران خوب و توانمند دانشگاه هستند، افزود: مسئولیت‌پذیری وی به کارمندان این بخش نیز منتقل شده است.


دکتر سعید غیاثی ندوشن با تشکر از حسن اعتماد دکتر سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی و دکتر نعمت الهی معاون آموزشی دانشگاه، تحصیلات تکمیلی را یکی از مجموعه‌های حساس دانشگاه خواند.


وی یکی  از اساسی‌ترین وظایف دانشگاه را آموزش دانست و اظهار داشت: باید منسجم و با برنامه‌ریزی دقیق وظایف این بخش را به درستی به جلو برد.


مدیر سابق مرکز انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی اظهار داشت: پدیده ضعف کارشناسی در حال حاضر یکی از اصلی‌ترین مشکلات سازمانها است و حضور کارشناسان با تجربه از مهمترین راهکارها برای پیشبرد اهداف آموزش است که به لطف خدا در قسمت آموزش دانشگاه حضور نیروی انسانی کارآمد باعث دلگرمی است.


در پایان دکتر نعمت الهی با اهدا لوح تقدیر از دکتر ویژه قدردانی و حکم مسئولیت دکتر غیاثی را در سمت مدیریت تحصیلات تکمیلی به وی اهدا کرد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار