۲۵ آذر ۱۳۹۴ ۱۷:۴۱
کد خبر: ۲۳۷۳۰

نشست شورای دانشگاه علامه با حضور دکتر فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.


IMG_2722


نشست شورای دانشگاه علامه با حضور دکتر فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر عبدالحسین فریدون مدیر کل حوزة وزارتی، دکتر محمد حسین امید معاون اداری و مالی وزارت علوم، دکتر حسین سلیمی رئیس دانشگاه و اعضای شورای دانشگاه به میزبانی دانشکده علوم ارتباطات برگزار شد.
به گزارش عطنا و به نقل از روابط عمومی، دکتر سلیمی رئیس دانشگاه علامه، نَفس حضور دکتر فرهادی و هیأت همراه در این دانشگاه را بسیار امیدبخش خواند و به ارائه آماری در مورد اقدامات انجام شده طی دو سال گذشته در حوزه‌های عمرانی، آموزشی و پژوهشی و فعالیت‌های دفتر نهاد رهبری دردانشگاه پرداخت.
در ادامة این نشست دکتر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه هفته جاری به عنوان هفته پژوهش نامیده شده است، اظهار داشت: امروز شاهد این امر هستیم که دانشگاه علامه طباطبائی که یک دانشگاه تخصصی علوم انسانی است در بعد کارآفرینی و ارتباط با صنعت بسیار موفق بوده است. دکتر فرهادی با بیان اینکه این دانشگاه مرجع، قطب و یک نماد از فعالیت‌های آموزش عالی در رشته‌های علوم انسانی و اجتماعی است، بیان کرد: خوشبختانه عملکرد دوسال اخیر دانشگاه بسیار چشم‌گیر بوده و دانشگاهی پرکار، فعال و کم حاشیه بوده است که به سرعت در ابعاد مختلف در حال رشد است. وزیر علوم در ادامه اظهار کرد: افزایش پذیرش دانشجو، برقراری ارتباطات علمی مختلف، برگزاری هم‌اندیشی‌های متنوع در زمینه‌های مشکلات و مسائل کشور از جمله اقدامات مهم این دانشگاه بوده است.
وی با اشاره به اقدام انجام شده دانشگاه در زمینة ارتباط با صنعت، اظهار داشت: دانشگاه علامه در این زمینه ارتباط خوبی با صنایع مختلف برقرار کرده است که در این زمینه باید از زحمات دکتر سلیمی ریاست محترم دانشگاه و همکاران ایشان قدردانی کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار