۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ۰۸:۰۱
کد خبر: ۲۳۷۳


مصطفی کواکبیان دبیر کل حزب مردم سالاری در سیزدهمین کنگره حزب مذکور اظهار داشت: سه سال پیش در جنین روزهای هنگام سوال از رئیس دولت سابق حدیثی از امام حسن عسگری(ع) را خواند که تمام پلیدی ها رد خانه ای قرار گرفته است که کلید آن خانه دورغگویی است.


وی ادامه داد: راستی چه دورغ هایی که همین روزها در صحنه سیاست با کمال بداخلاقی گفته می شود، خداوند چنین تقدیر کرده است که این روزها رئیس دولت نهم و دهم و معاون اول وی این چنین پشت یکدیگر را خالی و علیه یکدیگر نامه منتشر می کنند.


عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی تصریح کرد: برخی مدعیان اصولگرایی تا آن روزها از انان تبرک می جستند این روزها اعلام برائت می کنند آری اینها همه ریشه در بداخلاقی دارد و همه ثمره جدایی اخلاق از سیاست است.


کواکبیان ادامه داد: اگر دو سال پیش در کنگره یازدهم نام کابینه پیشنهادی حزب مردم سالاری را دولت اخلاق گذاشتیم به پیش بینی این روزها بود.


وی با بیان اینکه دولت اخلاق موجب می شود که بی انضباطی های مالی و تخلفات عدیده از قانون تکرار نشود اظهار داشت: راستی در همان موقعی که ما در مجلس فریاد می کشیدیم سردمداران محترم جناح اصولگرا لطفا نام ده ها نماینده ای که از امثال رحیمی ومرتضوی را پول گرفتند افشا کنید و دیگر نیازی نبود که برخی از همان وامداران با کمال وقاحت بگویند ما از اول هم با امثال احمدی نژاد و آقایان مذکور فاصله داشتیم.


این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی مدعیان دینداری و در عمل سکولار در عرصه سیاست صادقانه نقش ایفا نمی کنند ادامه داد: راستی چه کسانی آن روزها دو برابر جمله به نام خداوند به نام احمدی نژاد سکوت کردند؟ چه کسانی وقتی گفته شده به قول یک نفر مسلمان سوری اگر خداوند بخواهد یک پیامبر جدیدی بفرست نامش احمدی نژاد است، لب فروبستند و امروزه می گویند اساسا رحیمی اصلاح طلب است.


کواکبیان به طرح تحقق و تفحص از عملکرد معاون اول رئیس جمهور اشاره کرد و در این باره گفت: بنده این طرح را تقدیم هئیت رئیسه مجلس هشتم کردم اما اساسا اجازه طرح به آن داده نشد مگر غیر از این است که طرح تحقیق و تفحص این جانب از حساب ذخیره ارزی و عملکرد بانک مرکزی را علی رغم تصویب کمیسیون برنامه و بودجه در صحن علنی عقیم گذاشتند.


کواکبیان دراین باره گفت: آری با بی صداقتی در عرصه سیاسی کار را به ناکجاآباد می کشانید که گویا امثال بابک زنجانی ها، امیرمنصور اریایی ها، رحیمی ها و مرتضوی ها گویا چنان پاک دست بودند که صرفا در اثر حشر و نشر با اصلاح طلبان آلوده شدند بیایم همگی به ویژه عناصر معتدل و متدین جناح های سیاسی با مردم رو راست باشیم و تخم نفاق و دوررویی و فساد و تهمت را خودمان ریشه کن کنیم.


کواکبیان با بیان اینکه نباید همه چیز را از عینک جناحی نگاه کنیم تأکید کرد: برای تضعیف دستگاه دیپلماسی علی رغم تأکیدات مکرر و تأییدهای همیشگی مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده هسته ای، مذاکره در حال قدم زدن را ذلت می دانند اما یک سال مذاکره غیر رسمی دولت احمدی نژاد با امریکا را اوج ذلت نمی دیدند.


وی مطرح کرد: از کنار فقر بیکاری، تورم، تنگدستی، افزایش طلاق و افزایش سن اعتیاد و بالا رفتن سن ازدواج را شاهد هستیم و اساسا اینها را ذلت نمی پندارند اما برای دستیابی به منافع ملی آن هم چارچوب خطوط نظام و زیر نظر شورای عالی امنیت ملی و مقام معظم رهبری تلاش برای لغو تحریم های ظالمانه بین المللی دائما دلواپس و آشفته می شوند. راستی آیا بهتر نیست که منافع ملی را منافع همه ملت بپنداریم و به جای عینک جناحی همگی با اتحاد و انسجام و اجماع ملی قدم برداریم و بتوانیم در سی و ششمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی با حضور همه آحاد ملت مهمات اصلی سربازان عرصه دیپلماسی را تضمین کنیم آری ما می توانیم اگر بخواهیم و روراستی با ملت را سرلوحه اعمالمان قرار دهیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار