۲۵ مهر ۱۳۹۴ ۰۲:۱۴
کد خبر: ۲۳۰۷۶

معاون دانشجوئی دانشگاه علامه طباطبائی با اشاره به اینکه این دانشگاه دارای 11 دانشکده است که تعداد 5 دانشکده تقریبا در یک محدوده هستند، اظهار داشت: خوابگاه‌های دانشگاه پراکنده بوده که این پراکندگی دو پیامد منفی کاهش کیفیت سرویس‌دهی معاونت دانشجویی به دانشجویان و امنیت محیطی و پیرامونی را به همراه داشته است.


رضا مرادصحرائی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبری علامه طباطبائی (عطنا) با اشاره به امنیت خوابگاه شهید سلامت گفت: تمام دانشجویان دختر در خوابگاه سلامت در یک منطقه امن اسکان دارند. پلیس نیز یک کیوسک به صورت شبانه روزی در آن منطقه قرار داده تا امنیت محیطی به صورت کامل فراهم شود.


وی با بیان اینکه محیط های پیرامونی خوابگاه ها توسط دوربین های مداربسته کنترل می شود، افزود: اگر دانشجویانی کوچکترین مسأله امنیتی حس کنند به ما اطلاع دهند.


صحرایی خاطرنشان کرد:  بخش الحاقی خوابگاه سلامت تحت عنوان شهید اسفندیاری، شهید نوبخت، شهید بردبار و بلوک شهید سلطانی از استانداردترین خوابگاه‌های کشور است.


وی افزود: در یکی از خوابگاههای ما 120متر فضا در اختیار 8 دانشجو است  و اگر طبق استانداردهای موجود برای دانشگاهها عمل کنیم باید تعداد 14 نفر را در این محیط اسکان می دادیم.


معاون دانشجویی دانشگاه  علامه یادآور شد: رئیس دانشگاه تأکید داشتند که تا ضرورت ایجاب نکرده است اتاق‌های دانشجویان در خوابگاهها از نظر تعداد افزایشی نداشته باشند وخداروشکر این امر محقق شد و 4 بلوک خوابگاهی در مجموعه سلامت به طور کامل در اختیار دانشجویان ارشد و دکتری است.


وی با اشاره به اینکه در خوابگاه شهید همت هم بخاطر نزدیکی به پل شیخ فضل الله همیشه مشکلاتی وجود داشته است، گفت: من خودم در خوابگاه شهید همت سکونت داشته‌ام و در آن زمان و چه امروز نیز برخی ناامنی‌ها در اطراف پل وجود دارد.


صحرایی در همین رابطه تأکید کرد: با ایجاد روشنایی در گام اول و در گام دوم نیز پلیس قول داده که در اطراف خوابگاه شهید همت و پل شیخ فضل الله حضور 24 ساعته به همراه نگهبان داشته باشد.


معاون بنیادی سعدی نیستم/ چون در بنیاد معاون پژوهشی انتخاب نشده است بنده را معاون خطاب می کنند


وی در واکنش به بعضی از انتقادها مبنی بر معاونت همزمان وی در بنیاد سعدی و دانشگاه علامه بیان داشت: من معاون این مرکز نیستم و به عنوان مشاور آموزشی و پژوهشی فعالیت می‌کنم. بنیاد سعدی را علامه‌ای‌ها راه‌اندازی کردند و تقریبا تمام نیروهای استخدامی آنجا علامه‌ای هستند.


معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی اظهار داشت: من در بنیاد سعدی به عنوان مشاور آموزشی و پژوهشی فعالیت می‌کنم. البته گاهی اوقات چون در بنیاد هنوز  معاون پژوهشی  انتخاب نشده است بنده را به عنوان معاون خطاب می‌کنند اما من معاون دانشجویی دانشگاه علامه هستم و به این مسئولیت افتخار می‌کنم.


وی در ادامه با بیان اینکه از اساتید دانشگاه در مرکز مشاوره برای خدمات دهی بهتر به دانشجویان استفاده می شود، گفت: اما طبق برنامه در آینده با ساختمانهایی که در دهکده المپیک خریداری شده است در بخشی بیرون از دانشگاه مرکز مشاوره راه‌اندازی می‌شود.


صحرایی در پایان با اشاره به فعالیت باشگاه خبری دانشگاه علامه طباطبائی گفت: عطنا متعلق به دانشگاه علامه است و باید از آن حمایت شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار