۲۳ مهر ۱۳۹۴ ۰۳:۲۳
کد خبر: ۲۳۰۰۶
sahraee2

به گزارش عطنا، در ادامه سلسله نشست های مسئولین دانشگاه علامه در سطح خوابگاه های این دانشگاه، جمعی از معاونین و روسای دانشکده های دانشگاه علامه طباطبائی به خوابگاه دخترانه شهید معینیان واقع در خیابان میرعماد رفتند تا شنوای انتقادات و پیشنهادات دانشجویان باشند اما نکته ای که در این نشست جلب توجه می کرد پاسخگویی یک تنه رضا مرادصحرایی معاون توامان بنیاد سعدی و دانشگاه علامه به سوالات وانتقادات دانشجویان دختر خوابگاه بود به نحوی که سایر مسئولین حاضر در نشست تقریبا همانند دانشجویان، مستمع انتقادات اعضای خوابگاه و پاسخ ها و پوزش های مکرر معاون دانشجویی دانشگاه بودند.


IMG-20151014-WA0004


رضا مرادصحرایی در ابتدا شنوای سوالات و انتقادات دانشجویان بود  و سپس پاسخگوی سوالات آنها. وی در آغاز با اشاره به دوران دانشجویی خود خطاب به حضار گفت: من هم در خوابگاه زندگی می کردم و مشکلات شما را از نزدیک لمس کرده و میدانم که زندگی خوابگاهی سختی ها و لذت های خاص خودش را دارد.


صحرایی در ادامه در خصوص وضعیت خوابگاه شهید معینیان افزود: این خوابگاه به این علت که در سابق ساختمان مسکونی بوده و برای خوابگاه طراحی نشده است اشکالات زیر ساختی خاصی نظیر مشکل در آسانسور، سرویس های بهداشتی و غیره دارد که ما در همین زمینه موتور خانه و موتور آسانسور خوابگاه را تعویض کردیم.


IMG-20151014-WA0006


من نمیتوانم در شما احساس امنیت ایجاد کنم/ احساس امنیت قرص نیست که بدهم


معاون دانشجویی دانشگاه علامه در پاسخ انتقاد یک دانشجو مبنی بر عدم احساس امنیت گفت: این خوابگاه به علت وجود مجتمع قضائی شهید صدر و فرمانداری واقع در اول خیابان امن است. وی در ادامه در جواب دانشجویان پاسخ داد: من نمیتوانم در شما احساس امنیت ایجاد کنم، احساس امنیت قرص نیست که به شما بدهم. وی همچنین در پاسخ به گلایه های دانشجویان در خصوص آلودگی صوتی گفت: من مسئول بوق زدن ماشین ها در خیابان برای شما نیستم.


نگهبان خوابگاه نباید مجادله کند


وی در پاسخ به انتقاد دانشجوی دیگری مبنی بر مجادله انتظامات خوابگاه با دانشجویان خطاب به منتقدین بیان داشت: نگهبان خوابگاه نباید با شما مجادله کند و فقط در صورت تاخیر باید آن را ثبت کند.


معاون آموزش و پژوهش بنیاد سعدی، در مورد بهداشت خوابگاه ضمن پوزش و پذیرش انتقادات گفت: دلیل این مشکل تفاوت معنی بهداشت از نظر ساکنین قبلی با تعریف شما از بهداشت است.


وی همچنین دلیل تغییر خوابگاه دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی مسافت زیاد خوابگاه قبلی با دانشکده علوم اجتماعی دانست.


IMG-20151014-WA0005


اتاق های دانشجویان خیلی بهتر از اتاق اساتید است


مورد بعدی نارضایتی از نور اتاق ها بود که صحرایی اینگونه پاسخ داد: ما تکنسین هایی را خواهیم فرستاد تا نور را بسنجند در ضمن اتاق های شما از اتاق اساتید خیلی بهتر است. اما اگر باز هم مشکل نور بود ما چراغ مطالعه برای شما تهیه خواهیم کرد.


وی با اشاره به توزیع غذا در روز پنجشنبه افزود: ما هیچ گونه تعهدی برای تهیه غذای پنج شنبه و جمعه نداریم ولی یک وعده غذای پنج شنبه را تدارک دیدیم که این هم بستگی به بودجه دارد و اگر تمام شود توزیع غذا هم قطع خواهد شد.


معاون دانشجویی دانشگاه علامه در پایان گفت: هیچ دانشجویی را بدون تذکر قبلی به کمیته انضباطی نبردیم و این جزء قوانین دانشگاه است و ما قضاوتی در مورد شخصیت افراد نمی کنیم.


گفتنی است خانه دانشجویی شهید معینیان از جمله خوابگاه هایی بوده است که اخیراً از پسرانه به دخترانه تغییر کاربری داده است و از این ترم میزبان جمعی از دانشجویان دختر دانشگاه علامه می باشد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار