۲۱ مهر ۱۳۹۴ ۰۴:۵۰
کد خبر: ۲۲۷۹۶

معاونت دانشجویی با همکاری مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه با هدف ارتقاء فرایندهای اداری و روند ارائه خدمات مناسب رفاهی، صنفی، بهداشتی، درمانی، فرهنگی و اجتماعی دانشجویان از طریق تسهیل دسترسی به فضای مجازی در خوابگاه ها، نشست مشترکی را در محل اتاق شورای دفتر ریاست دانشگاه برگزار نمودند.


به گزارش عطنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علامه، در این نشست که با حضور صحرایی معاون دانشجویی، مدیران بخش های مختلف این حوزه و مدیر وتنی چند از کارشناسان مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار شد، وضعیت دسترسی به فضای مجازی در خوابگاه ها، مشکلات و موانع و نیز ارائه راهکارهای مناسب به منظور رفع مشکلات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


در این جلسه پس از طرح مشکلات و مسائل مربوط به اینترنت توسط مسئولین خوابگاه­ها، کارشناسان مدیریت فناوری و نماینده شرکت پیمانکار به ارائه توضیحاتی در این رابطه پرداختند. در پایان به منظور بهبود وضعیت اینترنت در خوابگاه ها و رضایت بیشتر دانشجویان مقرر شد مرکز فناوری دانشگاه در سریعترین زمان ممکن نسبت به ارتقا وضع موجود اینترنت خوابگاه ها اقدام و در خصوص راه اندازی vpn  خوابگاه ها و اختصاص حساب کاربری ویژه به هر یک از دانشجویان اقدام نماید.


ج


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار