۱۵ مهر ۱۳۹۴ ۰۲:۱۴
کد خبر: ۲۲۱۳۶

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی باشگاه خبری علامه طباطبائی(عطنا)، جشن اولین سالگرد تاسیس کانون خیریه دانشگاه علامه طباطبائی با حضور حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه، غلامرضا ذکیانی مدیرمسئول عطنا و معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه، دکتر کارگر معاون عمرانی دانشگاه، امیر دریادار آل احمد، هنرمندان و دانشجویان در سالن شهید بهشتی دانشکده حقوق و علوم سیاسی برگزار شد.


IMG_6958.


در ابتدای این برنامه مهدی علوی مدیر فرهنگی دانشگاه ضمن خوش آمدگویی به حاضرین برنامه، جلوه ی بیرونی و درونی کانون خیریه را بسیار خوب دانست و رمز موفقیت این کانون را محتوای خیر و عدم خودخواهی و نخواستن کار برای خود اعلام کرد.


علوی با بیان این نکته که هدف کار خیر، رضایت خداست و معاونت فرهنگی حداقل ترین ها را برای دانشجویان فراهم کرده، دلیل پیشروی سریع امورات این کانونرا هدف آن که خیرخواهی و کمک به دیگران است، عنوان کرد.


دکتر ذکیانی معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه نیز سه ویژگی وارستگی، انجام کار تیمی و مدیریت خوب را دلیل پیشرفت و کم نظیر بودن این کانون خواند.


مدیرمسئول باشگاه خبری عطنا تفاوت کار تیمی با کار گروهی را در شناور بودن و غیرقابل پیش بینی بودن کار تیمی عنوان کرد که به گفته وی، تیم اجرایی کانون خیریه به خوبی توانستند آن را اجرا کنند.


ذکیانی در پایان ضمن اعلام رضایت از فعالیت های کانون خیریه دانشگاه افزود: این تلاش ها و برنامه ها و کمک های خیر توسط خود دانشجویان و به صورت خودجوش صورت گرفته است.


IMG_7043


در ادامه محمد نجیمی دبیر کانون کانون فرهنگی خیریه در سخنرانی کوتاه هدف تاسیس کانون فرهنگی خیریه را رفع نیاز نیازمندان دانست که با حمایت خیرین این برنامه ها پیش می رود و حمایت های معاونت فرهنگی و کمک دانشجویان را در پیشبرد اهداف مهم و تاثیرگذار خواند.


رئیس دانشگاه علامه سخنران دیگر این مراسم بود. وی ضمن تشکر از فعالیت های کانون، برنامه کانون خیریه را خوب و آموزنده معرفی کرد که دانشجویان با دستان خالی کارهایی می کنند که ما مدیران با این همه امکانات توان اجرای آن را نداریم.


IMG_7169


مهرانه مهین ترابی و ماه چهره خلیلی از بازیگران مطرح کشور که مهمان این برنامه بودند بزرگی دل دانشجویان را که در این سن و سال کار خیر می کنند ستایش کردند و انجام هر کمکی در حد توان و زمانشان را بی دریغ دانستند.


IMG_7244


حسین علیمرادی نائب دبیر و مسئول مالی کانون خیریه نیز با اعلام فعالیت های کانون مانند کمک مالی به دانشجویان خوابگاهی در پرداخت هزینه خوابگاه ها و سایر دانشجویان نیازمند در تحصیل، آموزش و کمک مالی به کودکان کار، تهیه و توزیع کتب کمک آموزشی به دانشجویان مناطق محروم، سفر به مناطق محروم و تامین نیاز تحصیلی، حمایت به بیماران نوجوان و کودکان دارای بیماری خاص، تمام فعالیت های حمایتی به دانشجویان دانشگاه را زیر نظر معاونت دانشجویی و تایید آن توسط مسوولین معرفی کرد. وی همچنین از پیگیری های عمرانی  کانون برای ساخت زایشگاه در یکی از مناطق محروم خبر داد و از رییس دانشگاه خواستار بازگشایی حسابی مستقل برای کانون برای تسهیل کار مالی بخاطر گردش مالی بالای 40 میلیون تومان شد.


IMG_7417


اجرای شعرخوانی توسط رویا محمدی از دانشجویان دانشگاه و اجرای موسیقی توسط گروه دانشجویی از دیگر برنامه های جنبی این مراسم بود.


IMG_7357


نکته ی قابل توجه کمک صدمیلیون ریالی به کانون خیریه و همچنین کمک به 5 دانشجوی نیازمند توسط رئیس دانشگاه علامه در این مراسم بود.


گفتنی است مجریگری این برنامه بر عهده عبدالله روا بود و سمانه پاکدل، سحر قریشی و حامد جوادزاده از دیگر مهمانان این برنامه بودند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
نظرات بینندگان
ناشناس
-
16/07/1394 - 20:56
0
0
با سلام
مراسم بسیار خوبی بود. ولی شوخی های مجری با خانم پاکدل در آخر برنامه خوب نبود.
پر بازدیدها
آخرین اخبار