۰۵ مهر ۱۳۹۴ ۱۲:۰۱
کد خبر: ۲۱۰۵۷







1443007805387_download (3).jpg


مدیر امور اجتماعی دانشگاه فردوسی با اشاره به امکان حضور دانشجویان خارجی در جشنواره حرکت اظهار کرد: در حال حاضر دانشجویانی از 4 کشور خواستار شرکت در این جشنواره شده‌اند.


به گزارش عطنا به نقل از ایسنا، احمدرضا اصغرپور  گفت: با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی رایزنی‌هایی برای شرکت دانشجویان خارجی در این جشنواره داشته‌ایم و بر این اساس بنا شد دانشجویان نخبه علمی کشورهای مختلف با شرکت در این جشنواره دستاوردهای علمی خود را معرفی کنند.


وی ادامه داد: هر کشور می‌تواند با معرفی دو دانشجو و همچنین معرفی دانشگاه و دستاوردهای آنان در هشتمین جشنواره حرکت امسال شرکت کند.


مدیر امور اجتماعی دانشگاه فردوسی با اشاره به کشورهای شرکت‌کننده در این جشنواره عنوان کرد: در حال حاضر از کشورهای هند، پاکستان، قرقیزستان و آذربایجان برای شرکت در این جشنواره اعلام آمادگی شده است.


اصغرپور اضافه کرد: همچنین دانشجویان خارجی که در دانشگاه فردوسی مشغول به تحصیل هستند نیز می‌توانند به شکل میهمان در این جشنواره حضور داشته باشند.


وی تصریح کرد: برای دانشجویان خارجی که از کشورهای دیگر در این جشنواره حضور می‌یابند، از طرف وزارت علوم کمک هزینه‌ای به مبلغ 450 دلار در نظر گرفته شده است.


مدیر امور اجتماعی دانشگاه فردوسی با اشاره به تعداد شرکت‌کنندگان داخلی در هشتمین دوره از جشنواره حرکت گفت: تاکنون بیش از 300 دانشجو در این جشنواره ثبت نام کرده‌اند. البته انتظار داریم این تعداد تا روز آخر ثبت نام افزایش داشته باشد.


اصغرپور در پایان خاطرنشان کرد: مهلت ثبت نام شرکت در هشتمین دوره جشنواره حرکت که از 18 مهرماه آغاز خواهد شد، تا آخر این هفته تمدید شده و علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند به آدرس اینترنتی www.harekatfest.ir مراجعه نمایند. نمایشگاه این جشنواره از درب شمالی دانشگاه فردوسی تا میدان علوم برپا خواهد شد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار