۰۳ مهر ۱۳۹۴ ۰۰:۴۷
کد خبر: ۲۰۶۱۳
به گزارش خبرنگار فرهنگی عطنا، نخستین دوره اردوهای تابستانی فرهنگی، آموزشی، امدادی نشاط و امید به همت معاونت دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با حضور ۳۰۰ عضو دختر کانون‌های شاخه دانشجویی جوانان به مدت چهار روز در اردوگاه مهر بندرانزلی برگزار شد.

IMG-20150905-WA0017-514x764

در حاشیه ی این اردو سایت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفتگوی کوتاهی با دبیر کانون هلال احمر دانشگاه علامه طباطبائی داشته است:

معصومه فرهادی یک سال است که عضو سازمان جوانان شده است ودبیر کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه طباطبائی تهران نیز می باشد.

فرهادی از برگزاری اردوی همدلی و وحدت آمیز سازمان جوانان می گوید: با برنامه ریزی اجرایی استان اصفهان از جمله رادیو اردو، و پرداختن به موسیقی محلی هر استان دبیران را به فرهنگ و آداب و رسوم استان های دیگر نزدیک کرده است.

فرهادی از نکات مثبت اردو به سنی و شیعی بودن آن اشاره می کند و ادامه می دهد:  هر دینی با در نظر گرفتن اصول بنیادی هلال احمر گرد هم آمده اند و صلح و دوستی خود را به همگان نشان می دهند.

فرهادی از نکات مثبت دیگر افزود: نشست هایی که به عنوان هم اندیشی انجام گرفت باعث نزدیک کردن تجربه ی افرادی که تازه به جمع دبیران اضافه شدند و کسب تجربه های جدید برای دبیران دیگر بود که با بهره گیری آن در روند انجام فعالیت های کانون خود مسمر ثمر خواهد بود.

او در خصوص هر چه بهتر برگزار شدن اردوها گفت: این اردوهای آموزشی باعث بهره گیری هرچه بیشتر جوانان دانشجو در اجتماع می شود که گفته من به مسئولین این است که چرا بهره مندی خوب این اردوها برای اعضای توانمند شورای مرکزی کانون های دانشجویی کشور نباشد.

او در ادامه از خدای متعال برای جوانان عزیز زندگی با عزت و تن سالم را آرزو کرد و در آخر تشکر کرد از خانم پرهیزی سرپرست استان تهران، سرکار خانم آزاد و بی باک که صبورانه پیشنهادات و انتقادات اعضا را به دیده جان می پذیرفتند و با راه حل های مناسب ما را برای شروع  فعالیت های دیگر در دانشگاه های خود راهنمایی نمودند.

دبیر کانون هلال احمر دانشگاه علامه طباطبائی در پایان از تمام دانشجویان علاقه مند به فعالیت در کانون هلال احمر دعوت به عمل آورد تا با مراجعه به واحد کانون های فرهنگی هنری دانشگاه علامه طباطبائی واقع در معاونت فرهنگی دانشگاه نسبت به ثبت نام خود اقدام به عمل آورند.

811837669_85693 812835544_42561 814434583_18668
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار