خدمات تلفن اینترنتی اسکایپ متعلق به مایکروسافت برای مدتی دچار اختلال شد و حالا بعد از چند ساعت به حالت عادی برگشته است.
به گزارش عطنا به نقل از فارس، در مدت اختلال کاربران قادر به برقراری تماسهای تلفنی نبودند و این مشکل تا پایان روز دوشنبه به طول انجامید.
مدیران اسکایپ خود وقوع این اختلال را تائید کرده و میگوید تمامی خدمات این شرکت و نرمافزارش فعلا به حالت عادی بازگشته است .
به گفته این شرکت در دوره اختلال کاربران حتی بعد از ورود به حسابهایشان آفلاین نشان داده میشدند.
مشکل یاد شده تنها محدود به کاربران عادی اسکایپ بوده و کاربران خدمات تجاری این شرکت را در بر نگرفته است. بعد از برطرف شدن این اشکال نیز دسترسی به برخی خدمات اسکایپ با تاخیر صورت گرفته است.
از جمله دیگر اختلالات اسکایپ در روز گذشته میتوان به عدم امکان تغییر وضعیت، عدم امکان آغاز تماس و عدم امکان تماس با آنها از سوی دیگر افراد اشاره کرد.