۳۰ تير ۱۳۹۷ ۰۹:۴۵
کد خبر: ۲۰۲۴۲۸
بازدید سلیمی‌بجستانی، معاون دانشجویی از روند بازسازی خوابگاه شهید ورامینی دانشگاه علامه

خوابگاه شهید ورامینی دانشگاه علامه طباطبائی که پذیرای دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی این دانشگاه است، توسط معاونت‌ دانشجویی و معاونت توسعه و مدیریت منابع در حال بازسازی و تعمیر است.


به گزارش عطنا، دکتر حسین سلیمی‌بجستانی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی طی هفته گذشته با همراهی دکتر حمیدرضا مقامی، مدیر امور دانشجویی، مهدی وجدانی‌همت، رئیس اداره خوابگاه‌ها و محمد اتابک مسئول روز خوابگاه شهید ورامینی از بخش‌های مختلف این خوابگاه، بازدید کرد.


حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی بهمن‌ماه سال گذشته در جمع مدیران معاونت دانشجویی و مسئولان روز و شب خوابگاه‌های دانشگاه علامه طباطبائی در سالن کنفرانس هتل کیش‌مهر فریدون‌کنار درمورد خوابگاه شهید ورامینی، گفته بود: تا زمانی که دانشکده علوم اجتماعی به پردیس مرکزی دانشگاه منتقل نشده است، این خوابگاه را نگه می‌داریم و با تعمیر و تجهیز آن به عنوان خوابگاه دانشجویی مورد استفاده قرار می‌گیرد.


بر اساس این گزارش با تلاش‌های صورت گرفته توسط معاونت‌ دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، طرح بازسازی و تعمیر خوابگاه شهید ورامینی تهیه و هم‌اکنون توسط مدیریت امور عمرانی معاونت توسعه و مدیریت منابع این دانشگاه طی تابستان جاری در حال اجرا است.


بازسازی و تعمیر اساسی ساختمان شماره 3 یا همان (بلوک 3) خوابگاه شهید ورامینی از جمله مواردی است که به صورت ویژه در این خوابگاه در حال انجام است. این بلوک طی چند سال گذشته تعطیل شده بود.


در این بازدید، سلیمی‌بجستانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی با تأکید بر اینکه باید بلوک‌ها و بخش‌های مختلف خوابگاه شهید ورامینی برای پذیرش دانشجویان در ترم تحصیلی جدید آماده شود، بیان کرد: مسئولان خوابگاه‌ها و مدیریت امور دانشجویی وظیفه دارند در این زمینه همه تلاش خود را به کار بگیرند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار