۳۰ تير ۱۳۹۷ ۰۸:۵۸
کد خبر: ۲۰۲۴۱۹
مراسم تودیع و معارفه مدیر برنامه، بودجه و تحول سازمانی دانشگاه علامه

طی حکمی از سوی دکتر سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر مرتضی خورسندی عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد به سمت مدیر برنامه، بودجه و تحول سازمانی دانشگاه منصوب شد.


به گزارش عطنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی مراسم تودیع و معارفه مدیریت برنامه، بودجه و تحول سازمانی دانشگاه علامه طباطبائی با حضور معاون توسعه و مدیریت منابع و مدیران این حوزه، برگزار شد.


محمدرضا ویژه، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌ها و خدمات انجام‌شده در مدت مسئولیت دکتر زمانی، به سیاست‌های اتخاذشده در طی ۳ سال گذشته در اصلاح امور این مدیریت اشاره کرد و افزود: این مدیریت به لحاظ پشتیبانی و ارتباط با بخش‌های مختلف دانشگاه نقش کلیدی و مهمی را بر عهده دارد.


وی با اشاره به ساماندهی امور برنامه‌ریزی بودجه، تشکیلات و نظارت بر اجرای آن بر اساس سیاست‌های دانشگاه اظهار کرد: طی این مدت در اجرای بخش زیادی از این مهم با همکاری بخش‌های مختلف موفقیت‌های خوبی را شاهد بودیم که امیدواریم این حرکت ادامه داشته باشد.


معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه علامه طباطبائی برنامه‌ریزی، تهیه سند راهبردی، تهیه برنامه استراتژیک و عملیاتی، توجه به آموزش‌های ضمن خدمت کارکنان و همچنین ضرورت توجه به راه‌اندازی بخش کنترل پروژه‌ها از اقدامات مهم در این مدیریت برشمرد و گفت: این اقدامات با همکاری همه بخش‌های دانشگاه و در این مدیریت موردتوجه جدی قرارگرفته است که موارد زیادی از آن در مرحله اجرایی و در موارد معدود نیز زمینه‌های آن فراهم و در آستانه اجرایی شدن است.


وی تصریح کرد: زمانی در مدت مدیریتش، امورات و کارهای اجرایی را با کمترین تعارض با واحدهای مختلف بر اساس سیاست‌های دانشگاه به‌خوبی پیش بردند. با توجه به توانایی آقای خورسندی در ایام تصدی مدیریت فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی و تخصص ایشان در برنامه‌ریزی و بودجه، ازاین‌پس ایشان عهده‌دار این مسئولیت خواهند بود.


ویژه عنوان کرد: هنر در این است که بتوانیم با کنترل درخواست‌ها و مطالبات، در هزینه‌ها به نحوی عمل نماییم تا بودجه در اختیار را، در تعادل با هزینه‌ها قرار دهیم و بتوانیم در فضای تعاملی پیش رویم.


زمانی در ادامه مراسم ضمن تقدیر از همکاری و همراهی کارشناسان مدیریت برنامه، بودجه و تحول سازمانی و نیز بخش‌های مختلف دانشگاه در مدت مسئولیتش به اقدامات انجام‌شده در این مدیریت پرداخت و افزود: طرح جامع مدیریت منابع انسانی، طرح بودجه‌ریزی عملیاتی، برنامه‌های راهبردی، ایجاد مدیریت بدهی و دارایی ازجمله موارد نظر ریاست دانشگاه و معاون محترم توسعه و منابع انسانی است که در این مدت پیگیری و مقدمات اجرای آن هموارشده است و امیدوارم در آینده نزدیک اجرایی گردد.


وی ادامه داد: تعامل و همکاری بخش‌های مختلف دانشگاه در تحقق اهداف کلان دانشگاه، مهم‌ترین سرمایه دانشگاه است، این تعامل و همکاری سرمایه اجتماعی مهمی است که در دانشگاه وجود دارد و امیدوارم که منشأ اثرات زیادی قرار گیرد.


در ادامه این مراسم خورسندی نیز با تشکر از حسن اعتماد رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در اعطای مسئولیت مدیریت برنامه، بودجه و تحول سازمانی دانشگاه گفت: خدا را شاکرم که با دیگر توفیق خدمت در حوزه اجرایی دانشگاه را نصیبم نمود و امیدوارم با همراهی و همیاری همکاران، بتوانم پاسخگوی اعتمادشان باشم.


وی با اشاره به وظیفه اصلی بودجه و برنامه‌ریزی در این مدیریت اظهار کرد: این دو، عناصر جدایی‌ناپذیر از یکدیگرند چراکه برنامه‌ریزی بدون در نظر گرفتن محدودیت‌های بودجه محکوم‌به شکست است و بودجه‌ریزی بدون لحاظ نمودن برنامه باعث اتلاف منابع خواهد بود.


مدیر برنامه، بودجه و تحول سازمانی تصریح کرد: تمامی برنامه‌های در دست اجرای این مدیریت را دنبال خواهیم کرد. خوشحالم که برنامه‌ریزی عملیاتی نوشته‌شده است و امیدوارم با همت و همراهی همکارانم در این مجموعه در خصوص طرح جامع مدیریت منابع انسانی، برنامه‌ریزی بلندمدت و کوتاه‌مدت، بودجه عملیاتی و همچنین آموزش‌های ضمن خدمت نیز به آنچه موردنظر مسئولان است دست‌یابیم.


در پایان این مراسم معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه با اهدای لوح تقدیر و هدیه از تلاش‌های زمانی تقدیر کرد و حکم مسئولیت خورسندی را به او ابلاغ نمود.


با گزارش تصویری این مراسم همراه باشید؛

عکس: سامان خدایاری

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار