۳۰ شهريور ۱۳۹۴ ۰۰:۱۹
کد خبر: ۲۰۲۰۲

به گزارش عطنا به نقل از دانشجو، رضا مسعودی، معاون پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی در خصوص ارزیابی فعالیت پژوهشی این دانشگاه گفت: آماری که تاکنون به دست آمده این است که تعداد مقالات با کیفیت بالاتر در این دو سال افزایش خوبی داشته و این افزایش باعث بهبود رنکینگ دانشگاه در لایدن شده است.


وی در ادامه با بیان اینکه امیدواریم این جهش ادامه پیدا کند گفت: مضاف بر این تاکید ما امسال بر بحث افزایش کیفی مجلات دانشگاه و حضور بین المللی در حوزه علوم انسانی و علوم اجتماعی است.


مسعودی در ادامه تاکید کرد: امیدواریم با سیاست‌هایی که ابلاغ شده بتوانیم تولیدات خود را در حوزه علوم انسانی و اجتماعی در مجلات بین المللی افزایش دهیم.


وی با اشاره به پژوهش در دوره تحصیلات تکمیلی گفت: در حوزه دانشجویان دوره دکتری این دسته از دانشجویان بعد از امتحان جامع برای نظارت به حوزه معاونت پژوهشی دانشگاه منتقل می‌شوند.


معاون پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی در ادامه تصریح کرد: در این راستا ما می‌توانیم پروپوزال های دانشجویی را در حوزه مسائل کشوری و حوزه‌های مهم تعیین شده ساماندهی کنیم.


وی با بیان اینکه این حوزه‌ها در حال تدوین است گفت: ان شاالله پس از تدوین راهکارهایی داریم تا دانشجویان بتوانند راهکارها و مسائل خود را اعلام کنند تا بتوانیم یک تولید علمی جامع داشته باشیم.


مسعودی در ادامه تاکید کرد: همزمان با این فعالیت‌ها فرآیندهایی را در ارتباط با صنعت شروع کردیم تا بتوانیم تولیدات دانشجویان را وارد بازار کنیم.


وی در پایان با اشاره به پرتال‌های پژوهشی خاطرنشان کرد: 15 پرتال پژوهشی داریم که تعداد 8 پرتال راه اندازی شده و امیدواریم مابقی پرتال ها تدوین شوند تا پس از نهایی شدن مجموعه بسیار مناسبی در تولید محتوا داشته باشیم تا بتوانیم در اختیار دانشگاه های دیگر نیز قرار بدهیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار