۲۹ شهريور ۱۳۹۴ ۲۱:۲۸
کد خبر: ۲۰۱۹۳

به گزارش عطنا به نقل از اکوفارس درشب گذشته اپل دو گوشی اس 6 و اس 6 پلاس را معرفی نمود و این دو نام نام های نسل جدید از گوشی های هوشمند شرکت اپل می باشد که از لحاظ ظاهر تغییرات خاصی نداشته و تنها رنگ رز گلد به مجموعه ی آن اضافه شده است ولی به زبان خود شرکت اپل وقتی شما گوشی اس 6 را در دستتان می گیرید تجربه ای متفاوت و احساسی جدید به شما دست می دهد که تا کنون در هیچ کدام از گوشی های هوشمند تجربه نکرده اید.


3D Touch


3dtouch_endframe_small


شما قادر هستید با فشردن یک کلید کوچک قابلیت 3D تاچ را فعال کنید و مطمئنا این قالیت به شما اجازه می دهد که کارهای بسیاری را انجام دهید این قالیت که مختص ایفون جدید است قابلیتی چند لمسی را برای شما به وجود می آورد که به نظر می رسد راه تعامل کاربران در استفاده از تکنولوژی را اندکی تغییر داده است با این قابلیت شما کاربران می توانید بسیاری از کارهایی که قبلا قادر به انجام آن نبودید را انجام دهید همچنین کارهای ضروریتان را می توانید به راحتی بدون وقت گیری زیاد انجام دهید.


دوربین


دوربین سری جدید آیفون اس 6 بالاخره با تغییراتی همراه شده است و شرکت اپل دوربین این تلفن را به 12 مگاپیکسل ارتقا داده است همچنین قابلیت فیلم برداری 4k و live photos را به لیست قابلیت های قبلی خود اضافه کرده است. شرکت اپل به عقیده ی خود دوربین 12 مگاپیکسلی آیفون های جدید را از پیشرفته ترین دوربین های گوشی های دنیا محسوب می کند می توان به راحتی اذعان کرد که تصاویر ثبت شده توسط این گوشی بسیار شفاف تر ، واضح تر و زیبا تر هستند نسبت به دیگر گوشی های دنیا. رزولیشن در گوشی آیفون جدید بسیار بیشتر شده است و توسط آن می توان ویدئو هایی با دزولیشن 1080p را که به صورت فول اچ دی بوده را ثبت نمود همچنین دیگر تغییری که در سیستم دوربین های گوشی اعمال شده است بالا بردن کیفیت دوربین سلفی این تلفن تا حد 5 مگاپیکسل می باشد که کاربران بتوانند تصاویری زیبا تر و شفاف تر را به صورت سلفی بگیرند و از آن ها لذت کافی و زیاد را ببرند


پردازننده


آیفون های جدید شرکت اپل به پردازنده های بسیار قوی مجهز می باشد پردازنده ی 64 بیتی اپل آ9 پردازنده ایست که برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است این پردازنده ی قدرتمند از لحاظ کارایی به قدری بالا می باشد که دقیقا شرایطی مشابه سیستم های ویندوزی را برای کاربران ایجاد می کند. نمی توان برنامه ای را تحت ویندوز عامل این پردازنده مثال زد که قادر به اجرا نباشد سنگین ترین و گرافیکی ترین اپلیکیشن ها را به راحتی و بدون هیچ مشکلی باز می کند همچنین در یک مقایسه با گوشی های قبلی اپل می توان ادعا کرد سی پی یو 70 درصد سریعتر شده است همچنین جی پی یو نیز 90 در صد سریع تر شده است.


طراحی


در بحث طراحی آیفون های جدید با نسل قبلی خود تغییرات چندانی را نداشته و از همان ارگونومی قبلی تبعیت می کند ولی در ساخت این آیفون ها از آلیاژ آلمینیوم 7000 استفاده شده است و شیشه ی رویی این تلفن بسیار مقاوم تر از قبل می باشد و همچنین رنگ رز گلد نیز به مجموعه رنگ های آیفون که بسیار زیبا می باشد اضافه شده است.


تاچ آی دی


آیفون 6 اس و 6 اس پلاس نسبت به سری آیفون های قبلی مجهز ترین سنسور اثر انگشت را دارا می باشد و این سنسور با دقت و حساسیت بیشتری نسبت به قبل عمل می کند و کاربران می توانند مثل نسل های قبلی آیفون به واسطه ی تاچ آی دی از اپل پی استفاده کنند و پرداخت های دیجیتال خود را بپردازند.


ارتباط های مخابراتی


سری جدید آیفون یا همان 6 اس از نظر پل ارتباطی و سیستم امواج و برقراری اتصالات چه از لحاظ اینترنتی و چه از لحاظ مخابراتی بسیار قوی تر از نسل قبلی خود می باشد این به دلیل این است که این تلفن هوشمند به ارتباط LTE مجهز شده است که این قابلیت سرعت در ارتباطات را بسیار افزایش داده است برای مثال در مکالمات تلفنی این سیستم شمارا به واسطه ی چهار باند انتقال ارتباطی به سرور های مخابراطی متصل می کند که در انتقال اطلاعات بسیار سرعت بالایی را به وجود می اورد.


سیستم عامل


این تلفن همراه هوشمند به سیستم عامل ios 9 مهز می باشد که از پیشرفته ترین نسخه های سیستم عامل اپل می باشد این نسخه از سیستم عامل نسبت به سیستم عامل های قبلی بسیار هوشمند تر و همچنین با امنیت بیشتر آسایش خاصی را برای کاربران فراهم می کند همچنین اپلیکیش های پیش فرض زیادی نیز به این نسخه افزوده شده است و نکته ی مهم دیگر این است که این نسخه از سیستم عامل با سخت افزار گوشی هماهنگی بالایی دارد به همین دلیل سرعت زیادی را برای استفاده ی کاربران فراهم نموده است.


لوازم جانبی


لوازم های جانبی جدید و زیبایی برای آیفون جدید طراحی شده است برای مثال قاب های زیبایی از جنس چرم و سیلیکون برای محافظ گوشی اپل طراحی و ارائه شده است همچنین قاب های فلزی دیگری نیز طراحی و تولید شده که برای محافظ از اپل مقاومت و زیبایی بالایی دارند همچنین در فرآیند شارژ کردن هیچ گونه مشکلی را به وجود نمی آورد.


امیدواریم با توجه به مطالب ذکر شده و معرفی مشخصات جدید تلفن هوشمند آیفون اس 6 توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را به شما کاربران عزیز ارائه داده باشیم همچنین با توجه به تغییرات موجود در این سری آیفون خود را لازم بر مقایسه ی نیمه فنی با نسل های قبل دیدیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار