۲۴ شهريور ۱۳۹۴ ۰۳:۱۲
کد خبر: ۱۹۴۱۴

با اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری توسط سازمان سنجش، دانشگاه های سراسر کشور در روزهای پایانی شهریور روزهای پرترافیکی از رفت و آمدهای دانشجویان جدید را برای ثبت نام دارند



دانشگاه کردستان تنها دانشگاه دولتی استان کردستان نیز همانند سایر دانشگاه های کشور این روزها مشغول ثبت نام دانشجویان جدید است و ثبت نام از روز یکشنبه 22 شهریور تا چهارشنبه 25 و براساس ترتیب حروف الفبا شروع شده است.



امروز سری به غرفه ثبت نام این دانشگاه که در مجتمع کلاس های دیاری گولان دانشگاه کردستان در حال انجام است زدیم، رفت و آمد زیاد بود تعدادی از دانشجویان که بومی استان بودند برای ثبت نام با دوستان خود آمده بودند اما شهرستانی ها با خانواده آمده بودند.



همه لبخند رضایت و خوشحالی بر لب داشتند چون توانسته بودند از سند کنکور عبور کنند و در یک دانشگاه دولتی و شاید در رشته مورد علاقه خود قبول شوند، هر کدام مشغول تکمیل مراحل ثبت نام بودند و خانواده ها و همراهان نیز در این کار آنها را همراهی می کردند, البته مسئولین دانشگاه نیز جهت پاسخگویی و راهنمایی جدیدالورودها نهایت تلاش خود را داشتند.



در میان مراحل مختلف ثبت نام قسمت دریافت خوابگاه شلوغ تر از سایر بخش ها بود، خانواده ها پیگیر اسکان فرزندانشان بودند و خوشحال از اینکه دانشگاه کردستان از نهایت ظرفیت خوابگاه های خود برای اسکان دانشجویان استفاده می کند و دانشجویی بی خوابگاه نمی ماند.



از ویژگی های ثبت نام این دوره حضور دو غرفه سوغات کردستان و غرفه کلانه و آش دوغ محلی استان کردستان در محوطه دانشگاه بود که با استقبال خوبی از دانشجویان و همراهانشان روبرو بود.



در گوشه دیگری از محل ثبت نام, تعدادی از دانشجویان ترم بالایی با هندوانه خنک از جدیدالورودها و خانوادهایشان استقبال می کردند.













 




 منبع: خبرگزاری دانشجو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار