۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۰۳:۵۲
کد خبر: ۱۹۰۵۴۲
پایان اولین دوره لیگ فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه علامه طباطبائی با قهرمانی تیم تربیت‌بدنی

تیم‌های فوتسال تربیت‌بدنی و علوم ورزشی هر دو از دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دانشگاه علامه طباطبائی به ترتیب به مقام قهرمانی و نائب قهرمانی اولین دوره لیگ فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه علامه طباطبائی رسیدند.


به گزارش عطنا، در مسابقه فینال اولین دوره لیگ فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه علامه طباطبائی که 17 اردیبهشت‌ماه در سالن ورزشی خوابگاه شهید همت برگزار شد، تیم تربیت‌بدنی با نتیجه 2 بر یک توانست رقیب هم‌دانشکده‌ای خود یعنی علوم ورزشی را شکست دهد و به مقام قهرمانی برسد.


در دیدار رده‌بندی نیز تیم ستارگان مدیریت با نتیجه 5 بر 4 تیم دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی را شکست داد و به مقام سوم رسید.


این مسابقات که از آبان‌ماه سال گذشته با رقابت بین ۱۷ تیم فوتسال دانشکده‌های مختلف دانشگاه علامه طباطبائی آغاز شده بود در بهمن‌ماه با راه‌یافتن، هشت تیم به مرحله دوم ادامه پیدا کرد که در دو گروه چهار تیمی با هم به رقابت پرداختند.


از گروه اول این مسابقات به ترتیب تیم‌های تربیت بدنی (دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی)، اقتصاد زاگرس (دانشکده اقتصاد و علوم ریاضی)، شهید ورامینی (دانشکده علوم اجتماعی) و ژان پیاژه (دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی) و در گروه دوم به ترتیب تیم‌های علوم ورزشی (دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی)، ستارگان مدیریت (دانشکده مدیریت و حسابداری)، ادبیات و زبان خارجه (دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی) و مدیریت بازرگانی (دانشکده مدیریت و حسابداری) به مرحله دوم رسیدند.


بعد از برگزاری مسابقات مرحله دوم، تیم‌های راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات فوتسال لیگ دانشجویان پسر دانشگاه علامه طباطبائی مشخص شدند که طبق آئین‌نامه این رقابت‌ها تیم اول از گروه اول با تیم دوم از گروه دوم (علوم ورزشی از دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی با ستارگان مدیریت از دانشکده مدیریت و حسابداری) و تیم دوم از گروه اول با تیم اول از گروه دوم (ادبیات و زبان‌های خارجی از دانشکده ادبیات با تربیت‌بدنی) دیدارهای این مرحله را برگزار کردند تا چهره تیم‌های فینالیست مشخص شود.


در بازی‌های دوشنبه ۲۷ فروردین‌ماه امسال در سالن ورزشی خوابگاه شهید همت تیم تربیت‌بدنی از دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی با نتیجه ۴ بر صفر تیم دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی را شکست داد و در بازی دوم نیز علوم ورزشی دیگر تیم دانشکده دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی با نتیجه ۵ بر ۲ تیم ستارگان مدیریت (قهرمان دور قبل این مسابقات) را شکست داد.


بعد از برگزاری مسابقه‌های رده‌بندی و فینال اولین دوره لیگ فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه علامه طباطبائی مراسم توزیع جوایز و اهدای کاپ قهرمانی به تیم‌های برتر با حضور حسین‌ سلیمی‌بجستانی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، فرزاد غفوری، سرپرست مدیریت تربیت‌بدنی این دانشگاه و بختیار ترتیبیان، عضو هیئت علمی دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دانشگاه علامه برگزار شد.


همچنین در این مراسم جوایز ورزشکارانی که در مسابقات بین‌دانشگاهی مقام کسب کرده بودند نیز به آنها اهدا شد.



عکس: علی صداقت - عطنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار