۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۰۲:۴۵
کد خبر: ۱۸۵۴۴۸
برگزاری مسابقات طناب‌کشی و مچ‌اندازی در خوابگاه شهید همت

مسابقات ورزشی طناب‌کشی و مچ‌اندازی در قالب جشنواره مسابقات ورزش‌های همگانی و بومی- محلی با تلاش مدیریت تربیت‌بدنی دانشگاه علامه طباطبائی در خوابگاه پسرانه شهید همت برگزار شد.


به گزارش عطنا، این مسابقات که 7 اردیبهشت‌ماه با حضور پرشور دانشجویان دانشکده‌های مختلف دانشگاه علامه طباطبائی که در خوابگاه شهید همت ساکن هستند، برگزار شد در ابتدا برای مسابقه طناب‌کشی قرعه‌کشی صورت گرفت و برای مسابقه مچ‌اندازی نیز شرکت‌کنندگان بر اساس وزن، تقسیم‌بندی شدند.


در پایان این مسابقات در طناب‌کشی تیم «اورم‌گلی» با ترکیب (سردار رضا‌زاده، فاضل جاوید، عادل قلی‌زاده، حسن بری، توحید آقایی و امیر قربان‌زاده) مقام اول را کسب کردند و مقام دوم نیز به تیم تربیت‌بدنی 95 با ترکیب (سعید ترابی، سعید صفی‌نیا، حسین بهادر، کمال قادری، احسان پروین و امیرحسین سلیمیان) رسید.


در رشته مچ‌اندازی نیز دانشجویان ساکن خوابگاه شهید همت در پنج وزن شامل (70 کیلوگرم، 71 تا 80 کیلوگرم، 81 تا 90 کیلوگرم، 91 تا 100 کیلوگرم و +101 کیلوگرم) با هم به رقابت پرداختند که در نهایت نتایج زیر به دست آمد.


در وزن 70 کیلوگرم، امرالله تقوا از دانشکده علوم ارتباطات مقام اول و هاشم فتح‌آبادی از دانشکده مدیریت و حسابداری مقام دوم را کسب کردند.


در وزن 71 تا 80 کیلوگرم، رضا لایق از دانشکده حقوق و علوم سیاسی مقام اول و سعید ترابی از دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی مقام دوم را کسب کردند.


در وزن 81 تا 90 کیلوگرم، سرادر رضا‌زاده از دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی مقام اول و رامین اسکندری از دانشکده از دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی مقام دوم را کسب کردند.


در وزن 91 تا 100 کیلوگرم، عارف خلفیان از دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی مقام اول و هادی جلیل‌زاده از دانشکده حقوق و علوم سیاسی مقام دوم را کسب کردند.


در وزن +101 کیلوگرم نیز همت امیرنیا از دانشکده حقوق و علوم سیاسی مقام اول را کسب کرد.



عکس: علی صداقت - عطنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار