۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۰:۴۸
کد خبر: ۱۸۵۴۱۵
مراسم گرامیداشت مقام استاد و تجلیل از استادان نمونه دانشگاه علامه طباطبائی

مراسم گرامیداشت مقام استاد و تجلیل از استادان نمونه دانشگاه علامه طباطبائی به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم و به پاس قدردانی از تلاش‌های اعضای هیئت علمی این دانشگاه در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.


به گزارش عطنا، این مراسم 8 اردیبهشت‌ماه با حضور استادان و اعضای هیئت علمی دانشکده‌های مختلف دانشگاه علامه طباطبائی، هیئت رئیسه، معاونان و مدیران بخش‌های مختلف این دانشگاه برگزار شد.


در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام صادق‌ اکبری‌اقدم، رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علامه طباطبائی سخنرانی کرد و سپس دکتر حسین سلیمی، رئیس این دانشگاه به بیان گزارشی از وضعیت دانشگاه‌ علامه طباطبائی در ابعاد مختلف علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی پرداخت.


در این مراسم از پرتال جامع کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه طباطبائی که دسترسی به بسیاری از منابع کتابخانه‌ای را فراهم می‌کند، رونمایی شد. دکتر سیدمهدی طاهری، رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه طباطبائی توضیحاتی را درمورد این سامانه ارائه کرد و سپس با حضور حسین سلیمی، رئیس دانشگاه و حمیدرضا علومی‌‌یزدی، معاون پژوهشی این سامانه به بهره‌برداری رسید.


همچنین دکتر سعید پورروستایی، رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی نیز در این مراسم درباره سامانه جامع الکترونیک استادان با قابلیت‌های متنوع و جدید توضیحات مفصلی ارائه کرد و سپس با حضور محمدرضا ویژه، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه و نادر نعمت‌الهی، معاون آموزشی این سامانه نیز به بهره‌برداری رسید.


در ادامه این مراسم طی چهار بخش از استادان نمونه دانشگاه علامه طباطبائی تقدیر شد. ابتدا از دکتر احمد برجعلی، رئیس دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی به عنوان دانشکده نمونه تجلیل شد و سپس از استادان نمونه هر دانشکده به صورت جداگانه تقدیر صورت گرفت.


همچنین از دکتر سیدعلی‌اکبر افجه‌ای، استاد تمام گروه مدیریت بازرگانی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی و استاد نمونه کشور سال 95 و دکتر محمد دبیرمقدم، استاد تمام رشته زبان‌شناسی دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی این دانشگاه و استاد نمونه کشوری سال 96 به صورت جداگانه تقدیر شد.


در پایان نیز با اعطای نشان به پروفسور علی دلاور، عضو هیئت علمی گروه سنجش و اندازه‌گیری دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان اولین استاد ممتاز این دانشگاه موافقت و نشان او توسط دکتر حسین سلیمی، رئیس این دانشگاه نصب شد.


اجرای موسیقی سنتی توسط کانون موسیقی دانشگاه علامه طباطبائی و گرفتن عکس یادگاری استادان و اعضای هیئت علمی این دانشگاه پایان بخش مراسم گرامی‌داشت روز استاد بود.


گزارش کامل این مراسم به‌زودی در عطنا منتشر می‌شود.



عکس: شکیبا شیرازی‌تهرانی-عطنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار