۱۷ شهريور ۱۳۹۴ ۰۵:۲۵
کد خبر: ۱۸۳۳۵
ravanshenasi

چند روز پیش خبری در عطنا منتشر شد که در آن به گلایه های دانشجویان کارشناسی رشته مشاوره دانشگاه علامه طباطبائی مبنی بر عدم ارائه ی واحد های درسی اشاره شد.


به گزارش خبرنگار حوزه علمی ـ آموزشیباشگاه خبری علامه طباطبائی(عطنا)، در همین زمینه دکتر محمدرضا نیلی، معاون آموزشی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامهبا ارسال یادداشتی به عطنا ضمن تشکر از نقد دانشجویان، پاسخ خود را به این اعتراض چنین عنوان کرد:رشته مشاوره در دانشگاه علامه در دو رشته دیگر یعنی مشاوره و روانشناسی کودکان استثنایی ادغام شده و دروس این دو رشته ارایه نمی شود. طبیعی است دانشجویان که به دلایلی نتوانسته اند با هم کلاسی های خود  دروس را به پایان برسانند  با مشکلاتی از قبیل عدم ارایه واحد مواجه شوند. اما مسئولین آموزش دانشکده، در طول ایام ثبت نام تمام تلاش خود را برای حل مشکل عزیزان بکار برده اند. مثلا از دروس معادلی که در رشته های دیگر عرضه شده استفاده کرده و اجازه ثبت درس داده اند و اینکار برای تعداد قابل توجهی از دانشجویان انجام شده است.


استاد دانشگاه علامه افزود:شرایطی مانند حدنصاب تعداد دانشجویان  برای تشکیل  کلاس ضروری است و لذا چاره ای جز معادلسازی با همکاری مدیر گروه وجود ندارد. با این حال اگر دانشجویان رشته مشاوره یا کودکان استثنایی هنوز مشکلشان برطرف نشده به معاونت آموزشی دانشکده مراجعه کنند تا تمام تمهیدات برای برطرف شدن مشکلشان فراهم شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار