۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ۲۱:۴۶
کد خبر: ۱۸۳۰۵۳
مراسم اعطای شال‌بند به هنرجویان ووشوکار دانشگاه علامه

مراسم اعطای شال‌بند به هنرجویان رشته رزمی ووشو در دانشگاه علامه طباطبائی با حضور مسئولان و تعدادی از اعضای هئیت علمی 28 فروردین‌ماه در سالن تربیت‌بدنی پردیس ‌مرکزی این دانشگاه برگزار شد.


به گزارش عطنا، در این مراسم به 11 نفر از هنرآموزان که از کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه بودند، شال‌بند زرد و به سه نفر دیگر هم علاوه بر شال‌بند زرد، شال‌بند سبز به همراه هدیه‌ای از سوی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، اهدا شد. ضمن‌آنکه این هنرجویان رزمی‌کار حکم رسمی فدراسیون ووشو را هم دریافت کردند.


در این مراسم، دکتر حسین سلیمی‌بجستانی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر فرزاد غفوری، سرپرست مدیریت تربیت‌بدنی، دکتر حسین عبداللهی، عضو هیئت گروه مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر سیدمحمدعلی تقوی، عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد و استاد مدعو دانشگاه علامه و دکتر گودرز علی‌بخشی، عضو هیئت علمی پژوهشکده فرهنگ‌پژوهشی دانشگاه علامه طباطبائی حضور داشتند.


آموزش رشته رزمی ووشو برای کارمندان و اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی از شهریورماه سال گذشته آغاز شد که مربی آنها نیز استاد سلمان مرادی، مربی و داور رسمی ووشو و کارمند مدیریت امور مالی این دانشگاه با سابقه 15 سال فعالیت ورزشی است.



عکس: علی صداقت – عطنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار