۲۲ فروردين ۱۳۹۷ ۱۷:۱۳
کد خبر: ۱۸۲۰۱۰
amalkard-dolat-11neshast-2-58-864x576

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: دوره جدید اردوهای نخبه‌پروری «فردای انقلاب» از فردا در دانشگاه بوعلی همدان آغاز می‌شود.


به گزارش عطنا به نقل از فارس، امیرحسین رفعتی، عضو شورای مرکزی و دبیر آموزش اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: دوره جدید اردوهای نخبه‌پروری «فردای انقلاب» از پنج‌شنبه 23 فروردین در دانشگاه بوعلی همدان آغاز می‌شود و تا روز شنبه ادامه خواهد داشت.


وی افزود: در این اردو که با هدف پرورش دانشجویان نخبه تشکیلاتی برگزار می‌شود، مباحث در بعد نظری و مهارتی به 200 نفر از اعضای انجمن‌های اسلامی آموزش داده خواهد شد.


رفعتی ادامه داد: افتتاحیه این اردو با حضور آیت‌الله موسوی اصفهانی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.


دبیر آموزش اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل اضافه کرد: واکاوی مفهوم استقلال و عدالت در منظومه فکری امام و رهبری، بررسی برنامه عملیاتی اقتصاد مقاومتی و کارگاه‌های جریان‌شناسی رسانه، خلاقیت و مدیریت زمان از جمله برنامه‌های این اردوی آموزشی است.


رفعتی گفت: قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک، دکتر طاها رمضانی تحلیلگر و مدرس معارف انقلاب، علیرضا عسگریان، علی خضریان و علی جمشیدی از اعضای ادوار این اتحادیه دانشجویی، از جمله اساتید حاضر در این دوره هستند.


وی در پایان اضافه کرد: پنجمین شورای عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل نیز همزمان با این اردوی آموزشی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار