۱۵ شهريور ۱۳۹۴ ۱۰:۳۲
کد خبر: ۱۸۱۳۴




1813347



اعتراضات دانشجویان متاهل خوابگاه غدیر در حالی بی نتیجه مانده است که مسئولان این خوابگاه عملیات جداسازی ساختمان شماره ۲ این خوابگاه را برای اختصاص آن به دانشجویان مجرد آغاز کرده اند.

به گزارش عطنا به نقل از مهر، مسئولان دانشگاه تهران قرار است با احداث دیواری ساختمان شماره ۲ خوابگاه دانشجویان متاهل دانشگاه تهران را به بخش مجردین کوی دانشگاه متصل و این بلوک را به دانشجویان مجرد اختصاص دهند.


دانشجویان ساکن این ساختمان  اعلام کردند: «روز گذشته عملیات دیوار کشی برای تصاحب ساختمان شماره ۲ دانشجویان متاهل آغاز شده و دانشجویان و خانواده آنها هر روز تحت فشار مسئولان دانشگاه تهران برای تخلیه این ساختمان هستند. به ما اعلام شده باید به خوابگاه جلال آل احمد و سعادت آباد دانشگاه تهران برویم. در حالی سال تحصیلی ۹۴-۹۵ را آغاز می کنیم که هر روز تحت استرس و فشار روحی از سوی مسئولان دانشگاه برای تخلیه خوابگاه غدیر هستیم.»


به گفته دانشجویان ساختمان شماره ۱ خوابگاه غدیر کاملا پر است و دانشجویان و خانواده آنها باید به خوابگاه جلال آل احمد و یا خوابگاه سعادت آباد دانشگاه تهران اسباب کشی کنند و این  در حالی که این خوابگاه ها وضعیت خوبی برای زندگی  ندارند.


اقدامات مسئولان دانشگاه تهران در حالی صورت می گیرد که اعتراضات دانشجویان به مسئولان نهاد های مسئول و همچنین ریاست دانشگاه تهران و معاون دانشجویی ان همچنان بی نتیجه است.


ساختمان های ۱ و ۲ خوابگاه غدیر در سال ۱۳۸۸ با هزینه های بسیار تعمیر و تجهیز شد تا به دانشجویان متاهل اختصاص داشته باشد.


خوابگاه متاهلین غدیر دانشگاه تهران


آغاز عملیات دیوار کشی برای جداسازی ساختمان شماره ۲ غدیر و اتصال آن به خوابگاه مجردها


خوابگاه متاهلین غدیر دانشگاه تهران




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
نظرات بینندگان
علی
-
18/06/1394 - 15:45
0
0
با سلام و احترام

بنده ساکن خوابگاه غدیر هستم. دیروز علیرغم اینکه هنوز در غدیر 2 خانواده ها ساکن هستند دانشگاه با خالی کردن تعداد زیادی تختهایی فلزی خوابگاه مجردی جلو درب واحدهای غدیر 2 علنا فشار روانی خود را چند برابر کرد.
در خصوص گفته آقای به نژاد معاون دانشجویی دانشگاه تهران که در برخی سایت ها درج شده بود مبنی بر اینکه آنها برای ساکنین باقیماندهغدیر 2 همه تسهیلات را برای جابه جایی مهیا میکنند توضیح باید دهم که خواسته ما دانشجویان این است که اصلا چرا این خوابگاه که با هزینه های هنگفت 5 سال پیش برای متاهلین مهیا شده است الان و در برهه ای که آقا (دامت برکاته) سیاستهای کلان جمعیتی را ابلاغ کرده اند باید به مجردی تبدیل شود. حرف ما تنها مربوط به این چند زوج نیست حرف ما این است که چرا باید از واحدهای متاهلین دانشگاه تهران آن هم 60 واحد و در آینده ای نزدیک 120 واحد کم شود. آنها میخواهند موضوع را فقط محدود به چند زوج کنند موضوع یک واحد ساختمانی 60 واحده است. آقای به نژاد اشاره به کمبود خوابگاه برای دانشجویان متاهل میکند اما اشاره ای به زوج های عقد کرده در صف انتظار خوابگاه متاهلین نمی کنند. مسئولین باید برای آنچه که همراستا با سندهای کلان ملی است یعنی تاهل و دانشجویان متاهل اولویت بالاتری قائل شوند
آنها هم دانشجوی دانشگاه تهرانند چرا آنها را از این واحدهای 30 متری اما مغتنم برای آنها محروم می کنید؟
سینا
-
29/06/1394 - 15:51
0
0
با عرض سلام و احترام
بنده ساکن خوابگاه غدیر هستم. مدتی است همه ی ساکنین تحت فشار روحی و روانی می باشند. چرا باید واحدهایی که برای متاهلین تجهیز شده اند تخلیه شده و تغییر کاربری داشته باشند؟ آیا سیاست در پیش گرفته شده در جهت اتلاف هزینه ها نیست؟ در قبال این کاهش تعداد خوابگاه متاهلی ابتدا باید خوابگاه جایگزین داشت نه اینکه تعداد را به جای زیاد کردن کم کرد. چرا مسئولی رسیدگی نمی کند؟ چرا کسی پاسخگو نیست؟ با اعمال فشار و به زور همه را بیرون می کنند. آیا اصلاً یکجا بودن خوابگاه مجری و متاهلی سیاست مناسبی است؟ آیا تبعات روحی و روانی و غیره نخواهد داشت؟
پر بازدیدها
آخرین اخبار