۰۴ بهمن ۱۳۹۳ ۲۲:۵۴
کد خبر: ۱۷۲۶
15146_686

به گزارش خبرنگار سرویس صنفی ـ رفاهی باشگاه خبری علامه طباطبائی(عطنا)  از بنیاد مستضعفان ، موسسه تحقیق و توسعه نوین دانشمند وابسته به بنیاد مستضعفان که مسئولیت جذب نیروهای مورد نیاز مجموعه های وابسته به بنیاد را بر عهده دارد در دو اطلاعیه جداگانه برای جذب نیرو در شرکت توسعه اموال سینا و یک هلدینگ صنایع غذایی در رشته های مدیریت ، حسابداری ، حقوق ، اقتصاد ، کامپیوتر و بعضی از رشته های مهندسی فراخوان داد .


اطلاعیه اول /  استخدام در شرکت توسعه اموال سینا


شرکت توسعه اموال سینا، وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در رشته های شغلی حقوق، اقتصاد، مدیریت، عمران، معماری، حسابداری، IT و امور دفتری استخدام می کند.


متقاضیان محترم پس از مطالعه شرایط در صورت دارا بودن شرایط احراز شغلی می توانند پس از دانلود فرم رزومه و لیست عناوین و مشخصات شغلی از این لینک و تکمیل و ارسال آن حداکثر تا تاریخ 93/11/12 (دوازده بهمن) به آدرس ایمیل sinajobs93@gmail.com  نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.


اطلاعیه دوم / استخدام در هلدینگ بزرگ صنایع غذایی


یک هلدینگ بزرگ صنایع غذایی با فعالیت های تولیدی و صنعتی در حوزه هایی نظیر تولید  انواع نوشیدنی ها ، فرآورده های پروتئینی ، فرآورده های لبنی، نشاسته و گلوکز ،  قند و خدمات سردخانه ای به منظور تامین نیروی انسانی خود و شرکتهای تابعه در شهر تهران و استان البرز استخدام می کند .


متقاضیان محترم پس از مطالعه شرایط در صورت دارا بودن شرایط احراز شغلی می توانند پس از دانلود فرم رزومه و لیست عناوین شغلی مورد نیاز از این لینک  و تکمیل و ارسال آن حداکثر تا تاریخ 93/11/12 به آدرس ایمیل foodestekhdam@gmail.com  نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار