۲۲ دی ۱۳۹۶ ۲۱:۱۹
کد خبر: ۱۶۵۹۷۳
terandazi

رئیس فدراسیون تیراندازی و مدیر تربیت بدنی دانشگاه علامه طباطبائی در نشستی بر تعامل و همکاری برای گسترش ورزش تیراندازی در دانشگاه‌ها تأکید کردند.


به گزارش عطنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در این نشست که 16 دی‌ماه با حضور علی دادگر، رئیس فدراسیون تیراندازی و فرزاد غفوری، مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد، دو طرف در خصوص توسعه ورزش تیراندازی در سطح جامعه و دانشگاه‌ها بحث و تبادل‌نظر پرداختند.


رئیس فدراسیون تیراندازی در این نشست گفت: فرهنگ‌سازی در زمینه ورزش تیراندازی کار مهمی است که با کمک قشر دانشگاهیان و به خصوص همکاری دانشجویان می‌توان شاهد رشد و توسعه این رشته بود.


علی دادگر تصریح کرد: در آینده تفاهم‌نامه‌ای به منظور گسترش و توسعه ورزش تیراندازی بین تربیت‌بدنی دانشگاه علامه طباطبائی و این فدراسیون تهیه و به امضا ‌خواهد رسید تا شاهد پرورش ورزشکاران دانشجو در سطح کشور باشیم.


در این جلسه فرزاد غفوری، مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه علامه طباطبائی خواستار تعامل هر چه بیشتر با فدراسیون تیراندازی در زمینه‌های سرویس دوره‌ای سلاح، استاندارد‌سازی سالن تیراندازی و نصب دو دستگاه سیبل الکترونیکی به منظور بالا بردن سطح مهارت‌های ورزشکاران دانشجو در دانشگاه علامه طباطبائی شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار