۱۶ آذر ۱۳۹۶ ۱۹:۴۶
کد خبر: ۱۵۶۶۶۰
pasokhgooyi asarbakhsh (28)

نشست تخصصی «راهکارهای پاسخگویی اثربخش دانشگاه به مسئولیت‌های نهادی و اجتماعی» در قالب دو پنل، در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی برگزار شد.


به گزارش عطنا، این نشست به همت گروه مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی و با سخنرانی استادان این دانشگاه، روز دوشنبه 13 آذر ماه در دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی برگزار شد.


پنل اول این نشست با موضوع راهکارهای پاسخگویی اثربخش دانشگاه به مسئولیت‌های نهادی و با سخنرانی دکتر رحیمیان در حوزه مسئولیت‌های آموزشی، دکتر طاهری در حوزه مسئولیت‌های پژوهشی، دکتر ریاضی در حوزه مسئولیت‌های دانشجویی، دکتر نعمتی در حوزه مسئولیت‌های مدیریتی و دکتر خورسندی در حوزه مسئولیت‌های علمی_بین‌المللی برگزار شد.


پنل دوم این نشست نیز با موضوع راهکارهای پاسخگویی اثربخش دانشگاه به مسئولیت‌های اجتماعی برگزار شد که دکتر فراستخواه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، دکتر غیاثی ندوشن در حوزه مسئولیت‌های فرهنگی، دکتر گرایی نژاد و برزوئیان در حوزه مسئولیت‌های اقتصادی و تامین مالی، دکتر توفیقی در حوزه مسئولیت‌های کارآفرینی، دکتر عبدالهی در حوزه مسئولیت‌های بازار کار و دکتر عباس پور در حوزه مسئولیت‌های توسعه پایدار به ایراد سخنرانی پرداختند.


گزارش کامل در عطنا قرار می‌گیرد؛

عکس: ریحانه مهیاری-عطنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار