۱۸ شهريور ۱۳۹۶ ۰۰:۰۱
کد خبر: ۱۳۸۳۵۷


نام نویسی نخستین آزمون استخدامی شرکت‌های خصوصی و دانش بنیان آغاز شد. آزمون استخدام شرکت های خصوصی و دانش‌بنیان با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر نهادهای دولتی و غیر دولتی مرتبط، با بیش از 250 عنوان و هزاران موقعیت شغلی و با گستره ملی برگزار می‌شود.


به گزارش عطنا به نقل از دبیرخانه آزمون استخدامی شرکت‌های خصوصی و دانش بنیان، این آزمون با پوشش ۲۶۶ عنوان شغلی از روز ۲۶ مهر آغاز خواهد شد.


علاقه‌مندان برای شرکت در این آزمون استخدامی می‌توانند تا تاریخ ۲۶ شهریور برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت آزمون به نشانی www.inre.ir مراجعه کنند. (دریافت دفترچه راهنما)


در اطلاعات این سایت آمده است: 





امروزه شاهد گسترش صنایع دانش‌بنیان و رشد روز افزون شرکت های خصوصی فعال در حوزه های مختلف صنایع می باشیم. در همین راستا صاحبان بنگاه های اقتصادی و کارفرمایان در تلاشند تا با جذب نیروهای انسانی متخصص و متناسب با نیاز مجموعه های خود، کارایی کسب و کار خویش را افزایش و بهره وری را ارتقا دهند. اما متاسفانه در جهت استخدام افراد کارآمد با چالش ها و مشکلات عدیده ای روبه رو هستند که برای رفع این معضل، وجود اراده ملی و نوآورانه ضروری به نظر می آید.

از این رو آزمون استخدام شرکت های خصوصی و دانش بنیان با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر نهادهای دولتی و غیر دولتی مرتبط، با بیش از 250 عنوان و هزاران موقعیت شغلی و با گستره ملی برگزار می گردد.


در این آزمون کلیه مشاغل مورد نیاز در شرکت های خصوصی و دانش بنیان مورد سنجش قرار خواهد گرفت که آنها را می توان در هشت دسته شغلی شامل: « اجرایی و فنی»، « بهداشت، درمان و مراقبت»، « خدماتی، رفاهی و آموزشی»، « طراحی، رسانه‌ای، بازاریابی و فروش»، « فناوری اطلاعات»، « کارشناسی و مهندسی»، «مدیریت»، «مالی، حقوقی و اداری» دسته بندی نمود.

کارجویان در این آزمون در دو مرحله به صورت های اینترنتی و مصاحبه حضوری به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت و در انتها ضمن دریافت کارنامه آزمون و با توجه به جایگاه کسب شده، به شرکت های معتبر خصوصی و دانش‌بنیان معرفی می گردند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و جزئیات آزمون، «دفترچه راهنمای آزمون استخدام شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان» را از اینجا دریافت کنید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* :
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار