۱۱ شهريور ۱۳۹۶ ۱۴:۳۳
کد خبر: ۱۳۷۲۹۲
Tamirat Daneshkade Oloum Ejtemaei (11)
مسئولان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی در آستانه سال نو تحصیلی اقدام به تعمیرات و نوسازی این دانشکده کردند و رنگ و بوی تازه‌ای به آن بخشیدند.

به گزارش خبرنگار عطنا، دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی واقع در خیابان شریعتی، سه راه ضرابخانه از دانشکده‌های قدیمی این دانشگاه است که از قدیم با دو رشته ارتباطات و خدمات اجتماعی شناخته می‌شد. امروزه این دانشکده دارای ۴۳ عضو هیئت علمی در ۶ گروه آموزشی در سه مقطع تحصیلی کارشناسی(۴رشته)،کارشناسی ارشد(۸رشته)،و دکتری(۳رشته)است که در دوره های روزانه و شبانه به آموزش ۱۳۰۰ دانشجو اشتغال دارند.


برنامه ریزی اجتماعی، پژوهشگری اجتماعی، تعاون و رفاه اجتماعی، مددکاری اجتماعی، مطالعات زنان و مطالعات فرهنگی از جمله رشته‌های این دانشکده هستند.


گفتنی است دانشکده علوم اجتماعی (دانشکده خدمات اجتماعی)  در سال ۱۳۳۷ تاسیس شد و در سال ۱۳۶۰ به نام دانشکده علوم سیاسی-اقتصادی و ارتباطات اجتماعی تغییر نام داد و در سال ۱۳۶۳ پس از تاسیس دانشگاه علامه طباطبائی با نام دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی فعالیت مجدد خود را آغاز کرد و در سال گذشته دانشکده ارتباطات از آن جدا شد و به پردیس دهکده این دانشگاه منتقل شد.


گزارش تصویری بعد از اتمام نوسازی طی روزهای آینده در عطنا قرار می‌گیرد.

گزارش زیر گوشه‌هایی از آغاز تعمیرات این دانشکده است.

عکس: افشین عزیزی- عطنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار