۰۹ مرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۵۲
کد خبر: ۱۳۶۴۲
DSC00059

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی باشگاه خبری علامه طباطبائی (عطنا)، حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در حاشیه بازدید از معاونت فرهنگی دانشگاه و کارگاه ها و دفتر مرکز آموزش گفت: هر دانشجویی که از سایر دانشگاه ها در کارگاه های آموزشی دانشگاه علامه شرکت می کند جز دانشجو دانشگاه علامه به حساب می آید و با تلاش معاونت فرهنگی و دانشجویان مرکز آموزش یک دانشکده دیگر در قلب معاونت فرهنگی به وجود آمده است.


DSC00132


وی اظهار داشت: برخی از همین دوره هایی که الان در مرکز آموزش برگزار می شود، دوره پیشرفته تر آن برای اساتید برگزار خواهد شد.


سلیمی در نشست با مسئولان و کارکنان مرکز آموزش دانشگاه افزود: ما از سال تحصیلی آینده  دوره های الزامی مهارت افزایی را برگزار می کنیم که با هماهنگی های به عمل آمده با سازمان سنجش در دفترچه کنکور هم ذکر خواهد شد که دانشگاه علامه به غیر از مدرک تحصیلی علمی یک مدرک مهارتی هم صادر خواهد کرد.


وی در ادامه افزود: روند برگزاری کارگاه های مرکز آموزش باید در طول سال تحصیلی با هماهنگی میان دانشکده ها به طور گسترده تر برگزار شود . ضمن اینکه با توجه به انتقال پردیس شماره دو دانشگاه به ساختمان بازسازی شده مدیریت سابق واقع در منطقه توانیر ، پردیس نیمه حضوری دانشگاه هم قابلیت برگزاری کارگاه های با کیفیت مناسب را خواهد داشت .


DSC00124


رئیس دانشگاه علامه در ادامه ضمن اشاره به اهمیت مهارت های فن ترجمه زبان برای رشته های علوم انسانی عنوان کرد: مهارت ترجمه زبان برای دانشجویان علوم انسانی یک ضرورت است و از سال آینده یکی از دوره های الزامی مهارتی دانشگاه که باید گذرانده شود فن ترجمه خواهد بود. ضمن اینکه تسلط به برخی از نرم افزار ها ی مکمل برخی رشته هاست که آموزش این نرم افزار ها هم باید در کنار سایر آموزش ها قرار گیرد و دانشجویان کار با آنها را بیاموزند.


سلیمی در ادامه تصریح کرد :برای صدور گواهی های معتبر برای دانشجویان دانشگاه می توانیم  با سازمان های فنی و حرفه ای و ارگان های معتبر تفاهم نامه ای امضا کنیم که صدور مدرک معتبر از سوی آنها صورت بگیرد و گواهی نامه های معتبر در اختیار دانشجویان جهت ورود به بازار کار در اختیارشان قرار بگیرد.


وی در ادامه تاکید کرد: اولویت استفاده از مدرسان کارگاه ها باید اساتید برجسته هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی باشند و در صورتی که در یک حوزه ای مانند حوزه های هنری کارگردانی ، فیلم نامه نویسی و گویندگی خلا وجود داشت می توان از اساتید خارج از دانشگاه استفاده کرد.


رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در پایان از دانشجویان فعال در مرکز آموزش جهت فعالیت های با ارزش این مرکز قدردانی کرد.


در ادامه علیرضا اشکور کیایی رئیس مرکز آموزش ، هدف مرکز آموزش را ارتقای سطح مهارت دانشجویان جهت کسب فرصت شغلی مناسب تر دانست که برگزاری دوره های مهارتی با کیفیت بالا و تدریس اساتید برجسته با هزینه های بسیار مناسب در کنار ارائه مدارک معتبر عنوان کرد که از نقاط برجسته مرکز آموزش است.


وی افزود: استقبال قریب به دو هزار و چهارصد دانشجو در کارگاه های تابستانی مرکز آموزش در زمینه های علمی و هنری و فنی و زبان های خارجه از نکات قابل تامل و نقطه عطف مرکز آموزش است و امیدواریم تا پایان تابستان میزبان بیش از سه هزار نفر دانشجو در مرکز آموزش باشیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار