۰۲ شهريور ۱۳۹۶ ۰۲:۲۱
کد خبر: ۱۳۵۴۳۲
Amir Zand Moghaddam (7)

رئیس مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی گفت: انتشارات دانشگاه علامه با حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب پکن به ارائه و معرفی کتاب‌های تألیفی اعضای هیئت علمی این دانشگاه می‌پردازد.


به گزارش عطنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی، امیر زند‌مقدم با بیان اینکه نمایشگاه کتاب پکن که از تاریخ اول تا پنجم شهریور‌ماه جاری برگزار می‌شود، افزود: در این نمایشگاه بیش از ۷۰ عنوان کتاب تألیف استادان دانشگاه علامه طباطبائی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.


وی با اشاره به مشارکت و حضور دانشگاه علامه طباطبائی در این نمایشگاه، تصریح کرد: ایران مهمان ویژه بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب پکن است.


زندم‌مقدم خاطرنشان کرد: ۱۳ ناشر و سه آژانس ادبی در طول برگزاری این نمایشگاه  بیش از هزار عنوان کتاب در زمینه‌های مختلف را در غرفه ایران به نمایش می‌گذارند.


رئیس مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی در خصوص ناشران شرکت‌کننده در غرفه ایران، بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی با بیش از ۷۰ عنوان کتاب در زمینه دانشگاهی در کنار انتشارات: سمت، جامعه المصطفی العالمیه، کانون پرورش فکری کودکان، الهدی و چندین ناشر خصوصی در غرفه ایران به ارائه و معرفی آثار منتشر شده خود می‌پردازند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار