۰۴ مرداد ۱۳۹۴ ۰۱:۲۷
کد خبر: ۱۳۲۷۴
مهندس

مدیر امور فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی باشگاه خبری علامه طباطبائی (عطنا)، گفت: سامانه  مدیریت فرهنگی  و اجتماعی دانشگاه به نام اختصاری مفاد برای انضباط بخشی مالی وتنطیم برنامه های فرهنگی دانشگاه ، اولویت بندی و ساماندهی آنان و در نهایت مدیریت مناسب تر برنامه ها راه اندازی خواهد شد.


مهندس


مهدی علوی افزود: دانشجویان و مدیران با دسترسی به این سامانه بدون بوروکراسی اداری می توانند برای تامین و هماهنگی کارهای اجرایی خود اقدام نمایند و این در حالی است که در زمان قبل دانشجویان جهت تامین منابع مالی و اداری برنامه ها دچار مشکلات متعددی می شدند.


مدیر فرهنگی دانشگاه بیان داشت: سامانه در داخل سایت دانشگاه تعبیه خواهد شد و دسترسی به آن به شکل مرحله ای خواهد بود بدین شکل که در ابتدا دانشجویان از طریق سامانه مفاد (سامانه کاری معاونت فرهنگی ) با کارشناس مربوطه برای تایید برنامه توسط مدیر و معاون اقدام خواهند کرد و سپس بعد از تایید آن ،برنامه بر روی تقویم اجرایی  معاونت فرهنگی قرار خواهد گرفت . این سامانه از مهرماه به شکل آزمایشی راه اندازی خواهد شد و تا پایان سال رسما افتتاح و قابل استفاده خواهد بود .


وی در ادامه افزود : معاونت فرهنگی  از طریق این سامانه برنامه های فرهنگی را به سهولت سازماندهی خواهد کرد ، وبرنامه های اجرایی از قبل در تقویم کاری معاونت ثبت خواهد شد  و زمانی که از قبل برنامه کاری معین شود با هماهنگی میان مدیران و دانشجویان و کارشناسان در مدت زمانی بسیار کوتاه روند اخذ مجوز بدون بروکراسی طولانی و وقت گیر اداری در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود و در کنار آن با هماهنگی های مربوط به پذیرایی ، حمل و نقل و تبلیغات و گستره اجرایی کار با انعطاف پذیری بین دانشجویان  و مدیران و کارشناسان صورت می گیرد .


وی تصریح کرد: روال کار به این شکل است که ابتدا دانشجو در سامانه با تکمیل فرم مربوط و مشخص کردن زمان برگزاری و مکان آن ،از طریق سامانه به دست کارشناس می رساند و کارشناس از واحد های مالی و پشیبانی درخواست اعتبار لازم  را اعلام می کند و بدون تغییر محتوا، برنامه دانشجویان به سرعت در دستور کار قرارمی گیرد.


علوی در پایان گفت:گستره این سامانه تمام فعالیت واحد های زیر مجموعه معاونت فرهنگی اعم از خوابگاه ها و واحد مناسبت ها ،واحد اردو ها ، انجمن های علمی ، کانون های هنری و گستره کامل معاونت فرهنگی را در برمی گیرد و در این پروسه زمانی بازدهی و روند پیگیری امور بالا خواهد رفت و سرعت ، نظم ، پشتیبانی و هماهنگی در این تقویم برنامه ای بسیار افزایش پیدا خواهد کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار